BASF: JUBILEUSZ GLYSANTINU – SKOŃCZYŁ JUŻ 85 LAT

basf_gly

Glysantin, oryginalny produkt firmy BASF w formie płynu chłodniczego dla przemysłu motoryzacyjnego, obchodzi jubileusz 85-lecia produkcji.

Już od 1929 roku pierwszy na świecie i najlepiej sprzedający się w Europie płyn chłodniczy oferuje ochronę silników przed korozją, przegrzaniem i mrozem. Produkty posiadają największą ilość certyfikatów OEM.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI


W ramach obchodów rocznicy marka Glysantin prezentuje się w nowym świetle, przechodzi lifting i prezentuje nowego menedżera marki.

– Ponieważ baza naszych klientów rozszerza się w skali globalnej, stwierdziliśmy że nasza marka powinna odzwierciedlać ten trend. Mając to na uwadze, w ramach odmłodzenia marki postanowiliśmy zdigitalizować maskotkę produktów Glysantin czyli psa – Glys. Pomogło to w ożywieniu wizerunku w oczach globalnej grupy docelowej. Po sukcesie w Europie, Glysantin podbija teraz również rynki azjatyckie – wyjaśnia Mark Royal, menadżer marki Glysantin.

Aby fani produktów Glysantin mogli być na bieżąco z wszelkimi informacjami, odświeżono także wizerunek marki w Internecie. Przeprojektowano stronę internetową, która jest teraz bardziej przejrzysta i użyteczna, np. została dostosowana do urządzeń mobilnych (w układzie responsywnym). Portale społecznościowe, takie jak Facebook, czy Twitter zostały również zintegrowane w ramach nowej platformy.
basf, Glysantin, płyn chłodniczy, produkty, jubileusz, obchody, silniki, certyfikat, nowy, urządzenia, nowa, targi, kampania reklamowa, Ludwigshafen,
Obchody przez cały rok

Glysantin zorganizuje szereg imprez w trakcie jubileuszowego roku.

– Podczas targów, kampanii reklamowej, czy też innego wydarzenia promującego markę w Europie i na świecie, ludzie będą mieli okazję przekonać się jak zmienił się wizerunek Glysantin. Strona internetowa stanowi doskonałe źródło informacji, w którym można będzie na bieżąco śledzić wszystkie wydarzenia – wyjaśnił Royal.

Jubileusz przypadający w tym roku jest okazją zarówno do świętowania niezwykłej historii marki, ale także do określenia przyszłych celów. Glysantin będzie nadal umacniać swoją pozycję lidera na rynku europejskim, ale jednocześnie zamierza zaistnieć na rynkach wschodzących, takich jak Chiny, Rosja i Indie.

Glysantin – Der Schutz-Garant

Produkty z rodziny Glysantin oferują wysokiej jakości ochronę silników przed korozją, przegrzaniem i mrozem nawet w najcięższych warunkach atmosferycznych. Płyny chłodnicze produkowane w Ludwigshafen, w tym pierwszy płyn Glysantin firmy BASF opatentowany w 1929 roku, już od wielu lat są bardzo popularnymi środkami stosowanymi przez zmotoryzowanych. Firma BASF współpracuje z najbardziej znaczącymi dostawcami samochodów i artykułów motoryzacyjnych na całym świecie. Wysokowydajne płyny chłodnicze BASF nadają się do stosowania we wszystkich pojazdach silnikowych.