BIRMINGHAM 2017: CITROEN NA SPOTKANIU Z HISTORYCZNEJ OKAZJI

citr_typ1

Na zakończonym właśnie salonie samochodowym Birmingham – The CV Show, Citroën przedstawił owoc współpracy z inną kreatywną marką francuską, le coq sportif.

Aby uczcić 70-lecie furgonu Type H, obie firmy połączyły swe siły i zaprezentowały autentyczny model Type H oraz nowego Jumpy w barwach marki le coq sportif.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

FORMUŁA 1


 

Było to spotkanie dwóch marek francuskich ceniących wysoką jakość, nowoczesność i zaawansowanie technologiczne produktów. Obie dążą do ich promowania poprzez tworzenie produktów bliskich ludziom i inspirowanych codziennymi potrzebami.

Organizatorom zależało na złożeniu w ten sposób hołdu kultowemu modelowi Type H w zestawieniu z jego godnym następcą, cenionym za styl, komfort i funkcjonalność – Citroënem Jumpy. Te dwa egzemplarze pojazdów w wersji mobilnych serwisów rowerowych będą towarzyszyły marce le coq sportif podczas wszystkich imprez do końca tego roku.

citr_typ2

OWOCNA WSPÓŁPRACA KULTOWYCH MAREK

Na targach motoryzacyjnych w Birmingham, Citroën przedstawił światową premierę dwóch samochodów ekspozycyjnych zbudowanych na bazie furgonu Type H oraz nowego Jumpy nawiązujących do 70 lat historii i ilustrujących potencjał marki Citroën w segmencie lekkich samochodów dostawczych. Oba te bardzo charakterystyczne pojazdy koncepcyjne były przedmiotem wielu prac i zabiegów stylistycznych nadających im niepowtarzalny wygląd nadwozia i wnętrza w barwach marki le coq sportif.

Przedstawiają one wizję mobilnych serwisów rowerowych łączących estetykę z funkcjonalnością:
– furgon Type H w autentycznym, pełnym nostalgii wystroju, z użyciem miłych w dotyku i ciepłych materiałów;
– furgon Jumpy w zdecydowanie nowoczesnym, minimalistycznym stylu, o czystej formie utrzymanej w odcieniach bieli.

Oba samochody stawiają na kontrast pomiędzy świetlistą bielą a prostokątami w kolorze niebieskim i czerwonym ukształtowanym jako color- blocks. Tak więc błękit, biel i czerwień stanowią oprawę spotkania dwóch kultowych marek francuskich przywiązanych do know-how opartego na kreatywności, innowacji i wysokiej jakości nowoczesnych i wyróżniających się produktów. Współpraca ta świadczy też o wspólnych wartościach łączących obie firmy. Stanowi też uzasadnienie obecności furgonu Type H we flocie pojazdów demonstracyjnych le coq sportif.

citr_typ3

Przed pięcioma laty, podczas powrotu firmy le coq sportif na drogi Francji w jednej z najważniejszych imprez kolarskich, w karawanie pojazdów znajdował się Citroën Type H. Ten kultowy samochód, swym wyglądem i historią pobudzał wyobraźnię i zachwycał młodszą i starszą publiczność.

Bliskość i wspólne przeżywanie wydarzeń z publicznością, szczególnie istotne w kolarstwie, są motorem wszelkich przedsięwzięć marki le coq sportif. Marka chce być popularna i być blisko ludzi, poznawać ich sposób życia, by przeżywać sport w eleganckim wydaniu i w relaksujących warunkach, korzystając z wysokiej jakości, wygodnych produktów wyróżniających się stylem.

Identycznym wartościom hołduje marka Citroën, o czym świadczy chociażby kampania „Citroën Inspired By You”. Producenta zawsze interesował stosunek ludzi do samochodów. Przywiązanie do ludzkich wartości jest wręcz wpisane w geny marki, co potwierdza cała jej historia. Samochody marki zawsze spełniają wymogi i oczekiwania swej epoki i są spełnieniem potrzeb użytkowych wszystkich tych, którzy nie mogą żyć bez samochodu.

Citroën chce być popularną marką na rynku, kierującą swoje produkty do jak najszerszej rzeszy klientów, ale też wyróżniającą się niepowtarzalną tożsamością, nowoczesnością, stylem i komfortem. Jest to filozofia, którą realizuje również w swojej dziedzinie marka le coq sportif.

Fot.: Citroen (William Crozes)