BMW: NOWA SIEDZIBA FIRMY W WARSZAWIE

Firma BMW Group Polska zmieniła siedzibę. Z Centrum przeniosła się do budynku NOVA na ulicę Wołoską na Mokotowie. W pobliżu znajdują się biura kilku innych samochodowych firm importerskich.

Dyrektor Generalny BMW Group Polska, Andreas Biehler podczas spotkania z dziennikarzami mówił o rozwoju polskiego przedstawicielstwa koncernu oraz o planach na przyszłość. BMW Group odnotowało w maju kolejny wyraźny wzrost sprzedaży. Na rynek globalny dostarczono 156 957 samochodów BMW, MINI i Rolls-Royce (147 029 w maju 2011, wzrost o 6,4 proc.), co stanowi majowy rekord w historii firmy. Od początku roku dostarczono klientom 728 029 samochodów (667 523 samochodów w analogicznym okresie poprzedniego roku), czyli o ponad 60 000 samochodów więcej, niż przez pierwszych 5 miesięcy 2011 roku.

– Swój sukces BMW zawsze budowało na długofalowym myśleniu i odpowiedzialnym działaniu – stwierdził Andreas Biehler.

W Polsce BMW jest ponownie liderem sprzedaży w segmencie samochodów Premium w Polsce. W pierwszym kwartale 2012 BMW wyprzedziło głównych rywali i sprzedało 1 327 aut. Na drugim miejscu znalazło się Volvo z wynikiem 1 311, na trzecim Audi: 1 177, a Mercedes sprzedał 1 158 samochodów. W porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku sprzedaż BMW wzrosła o ponad 56 proc. Największym powodzeniem cieszyło się znowu BMW serii 5.

Wzrosła też sprzedaż MINI. W pierwszych trzech miesiącach tego roku sprzedały się aż 182 samochody, co stanowi wzrost o 42 proc. w porównaniu z pierwszych kwartałem 2011 r. Ubiegły rok BMW Group zakończyła na pozycji lidera sprzedaży segmentu Premium, a właśnie marka MINI cieszyła się największą dynamiką wzrostu.

Także sprzedaż motocykli BMW stale wzrasta.

Do BMW Group Polska w połowie czerwca dołączyła Katarzyna Gospodarek, obejmując stanowisko Corporate Communications Managera.

Katarzyna Gospodarek posiada wieloletnie doświadczenie w branży public relations. Ostatnio pracowała jako PR Manager i Rzecznik Prasowy w HJ Heinz Polska SA, odpowiadając za obszar PR korporacyjnego, produktowego oraz komunikację wewnętrzną.

Diana Poteralska – Łyżnik dotychczas pełniąca tę funkcję podejmie nowe wyzwania zawodowe, m.in. zajmie się koordynacją dla BMW Group Polska wybranych strategicznych projektów komunikacyjnych z zakresu CSR.