BMW: WSPÓŁPRACA Z FIRMĄ SALEWA – NIE TYLKO W ZIMIE

BMW 1_kada

Rekreacja na świeżym powietrzu przeżywa boom, a otwarte przestrzenie i góry przyciągają coraz więcej entuzjastów sportu. Różnorodność możliwości pozwala każdemu odnaleźć własną formę aktywności.

Czy to na rowerze, czy maszerując, czy wspinając się – najważniejsze, by ludzie umieli się szybko i łatwo zorganizować. Aby było to możliwe, potrzebny jest odpowiedni sportowy ekwipunek – który jest równie ważny jak wygodny środek transportu.


Zobacz także:
SPORT
ROZMAITOŚCI


Specjalista w dziedzinie sportów górskich, SALEWA i producent samochodów BMW łączą swe umiejętności, by w partnerskiej współpracy rozpoczynającej się od września 2014 r. spleść indywidualną mobilność z najlepszymi doznaniami rekreacyjnymi na świeżym powietrzu. Informację o współpracy ogłoszono 28 stycznia na ISPO, najważniejszych międzynarodowych targach przemysłu sportów zimowych.

Od września 2014 r. partnerzy będą organizować imprezy związane z różnymi sportami górskimi i rekreacją na świeżym powietrzu, którymi postarają się zainteresować swych gości. SALEWA wesprze owe imprezy odpowiednim sprzętem. Gościom towarzyszyć będą doświadczeni sportowcy i przewodnicy górscy. BMW natomiast zapewni gościom kontakt z innowacyjną technologią, sportowym charakterem i dynamiczną jazdą, a także nowymi koncepcjami mobilności, podstawiając swoje samochody jako środki transportu.

Rozpoczynając seryjną produkcję samochodu Concept Active Tourer, BMW poszerza swą ofertę modelową w szybko rozrastającym się segmencie aut premium klasy mini i kompaktowej. Nowe BMW łączy w sobie wysoki poziom funkcjonalności przestrzennej z niewielkimi wymiarami zewnętrznymi, dynamiczną jazdą oraz modnym wyglądem, typowym designem formy.

Kampania SALEWA „One life to live” jest doskonałą platformą dla wspólnych inicjatyw z BMW.