BP: ELEKTRONICZNE PUNKTY INFO UEFA EURO 2012

Już za kilkanaście dni tysiące kibiców wyruszą w podróż po Polsce, aby zobaczyć na żywo, jak ich drużyny radzą sobie na boiskach UEFA Euro 2012. Dla tych, którzy wybiorą podróż samochodem, BP oraz Castrol, Oficjalny Sponsor UEFA Euro 2012, przygotowały Infokioski, które pomogą im bezpiecznie i spokojnie dotrzeć na stadion, a także dostarczą najświeższe wiadomości z piłkarskich aren.

Infokioski to nowoczesne urządzenia, które staną na trzydziestu wybranych stacjach BP, głównie na trasach prowadzących do stadionów w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu. Kibice znajdą w nich informacje m.in. o tym, jak dojechać na stadion, gdzie zaparkować oraz jak dotrzeć do Stref Kibica.

W Infokiosku będzie też można poznać narzędzia Castrol, służące do analizy gry poszczególnych piłkarzy i całych drużyn. Dzięki Kalkulatorowi Castrol EDGE będzie można w drodze na mecz sprawdzić, jakie szanse na zwycięstwo w nim ma dana drużyna. Z kolei Castrol Index pokaże, który zawodnik jest na tyle silny, by zadecydować o sukcesie końcowym swojej reprezentacji. Aktualne notowania Kalkulatora i Indexu można też sprawdzać na bieżąco na www.castrolfan.pl.

Infokioski będą ciekawym źródłem informacji nie tylko dla kibiców, ale oczywiście również samych kierowców. Na miejscu będą mogli się dowiedzieć się, jak przygotować auto w długą podróż, jak dbać o bezpieczeństwo samochodu i jaki dobrać olej. Nie zabraknie informacji o promocjach i stacjach BP.

Infokioski to wspólna inicjatywa Castrol, wiodącego producenta środków smarnych i Oficjalnego Sponsora UEFA Euro 2012, oraz właściciela sieci stacji benzynowych BP. Od 2010 roku Castrol wraz z BP Polska wchodzą w skład BP Europa SE z siedzibą w Hamburgu, spółki zarządzającej działaniami wszystkich biznesów BP w Europie Centralnej.