CHEVROLET: WZROST SPRZEDAŻY W POLSCE

W marcu 2012 roku Chevrolet zanotował na polskim rynku sprzedaż na poziomie 1 249 sztuk – jest to wzrost aż o 82 procent w stosunku do wyniku sprzedaży w marcu 2011 r. (686 sztuk). Niezmiennie najpopularniejszym modelem marki jest Aveo.

Łącznie modele Aveo Classic i nowe Aveo zostały sprzedane w ilości 592 egzemplarzy – o 55 proc. więcej niż w marcu 2011 roku. Na drugie miejsce, zajmowane dotychczas przez model Spark, awansował Cruze z wynikiem 248 sprzedanych egzemplarzy. Rekordowy wzrost sprzedaży zanotował siedmiomiejscowy van Orlando, który w marcu został sprzedany w liczbie 166 sztuk, czyli aż o ponad 300 proc. więcej niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.

W pierwszym kwartale tego roku łącznie sprzedanych zostało w Polsce 3 537 sztuk nowych Chevroletów. Oznacza to 59 proc. wzrost w stosunku to analogicznego okresu rok wcześniej. Najpopularniejsze modele w gamie Chevroleta w pierwszych trzech miesiącach tego roku to Aveo Classic i nowe Aveo, które osiągnęły łącznie sprzedaż na poziomie 1 741 sztuk, Spark z wynikiem 647 egzemplarzy oraz Cruze, który został sprzedany w liczbie 602 egzemplarzy.

– Jestem przekonany, że sprzedaż 1 249 sztuk nowych Chevroletów w marcu zapewni nam utrzymanie miejsca w pierwszej 10. najpopularniejszych marek w Polsce – powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland.

Według danych CEP w styczniu 2012 roku Chevrolet zajął 9. miejsce pod względem wielkości sprzedaży z wynikiem 1 272 sztuk, a miesiąc później znalazł się na 10 pozycji, osiągając sprzedaż w wysokości 1 086 egzemplarzy.