CITROEN: JUŻ MILION FANÓW NA FACEBOOKU

Siła przyciągania Citroena znajduje potwierdzenie na Facebooku, gdzie koncern właśnie przekroczył magiczny próg jednego miliona fanów! Ten sukces obrazuje dynamikę rozwoju marki, która w jeszcze większym stopniu otwiera się na serwisy społecznościowe poprzez „Citroen Social Feeds” na swojej oficjalnej stronie internetowej oraz „Citroen Social Club” w C_42.

Citroen posiada obecnie ponad 70 oficjalnych stron. Milion – symboliczny wynik – podkreśla dynamikę rozwoju marki, która potrafi zadziwić i oczarować również w sieci.

Marka w naturalny sposób wykorzystuje serwisy społecznościowe, pozostając w bezpośrednim, interaktywnym, a jednocześnie swobodnym kontakcie z wszystkimi, którzy śledzą jej dokonania lub ją wspierają. Facebook stanowi również doskonałą platformę wymiany, dzięki której Citroen może utrzymywać ze swoimi fanami szczególną więź, przekazując im najświeższe nowinki.

18 kwietnia tego roku w Szanghaju odbyła się światowa premiera prasowa modelu DS5, podczas gdy fani na stronie Facebooka Citroen World (www.facebook.com/Citroen) mogli śledzić bezpośrednio i na zasadzie wyłączności pokaz wideo z tego wydarzenia! Ta unikalna możliwość stanowi dobitne uzasadnienie dla zainteresowania marki serwisami społecznościowymi.

Obecnie Citroen czyni kolejny krok tworząc „Social Feeds”, czyli oryginalny Newsroom na oficjalnej stronie marki (www.citroen.com). Dzięki temu nowemu serwisowi internauta może odnaleźć w jednym miejscu i zapoznać się z wszystkimi newsami firmy, które ukazują się za pośrednictwem Facebooka, Twittera, YouTube i FlickR.

Okno dostępu do wszystkich serwisów społecznościowych zostało również zorganizowane w salonie C_42. Międzynarodowa witryna marki na Champs-Elysées zainaugurowała latem tego roku „Citroen Social Club”. Ta nowa przestrzeń zlokalizowana na ostatnim piętrze budynku stanowi salon e-reputacji marki. Interaktywna witryna skupia w czasie rzeczywistym pochodzące z całego świata najnowsze wiadomości Citroena z platform Facebooka, Twittera, YouTube, Dailymotion, FlickR, itd. Dzięki tej oryginalnej inicjatywie Citroen proponuje odwiedzającym przeżycie nowego doświadczenia rodem z „Créative Technologie”, w którym świat fizyczny komunikuje ze światem cyfrowym.