CITROEN: ZNAK DOSKONAŁOŚCI JANUS COMMERCE 2016

citro-salony1

Goście Salonu Samochodowego w Paryżu mogli zobaczyć w samym centrum stoiska Citroëna przyjazną i kolorową przestrzeń, zarazem interaktywną oraz rekreacyjną, o nazwie „La Maison Citroën”.

Marka proponuje oryginalną koncepcję wnętrza, przywodzącego na myśl komfortowy „kokon”. Zapowiada ona architektoniczną wizję przyszłych punktów sprzedaży producenta.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Stylistyka przestrzeni ma pozwolić klientowi lepiej poczuć znaczenie hasła „Be Different, Feel Good”. Wzornictwo Citroëna zostało wyróżnione przez Francuski Instytut Wzornictwa, który przyznał marce znak doskonałości „Janus Commerce 2016”. Nowy design pojawi się w salonach marki w Polsce już w tym roku w Olsztynie oraz Tarnowie.

citro-salony2

Podczas tegorocznej, już 62. uroczystości wręczania nagród „Janus 2016Arnaud Belloni, Dyrektor Marketingu i Komunikacji marki Citroën, odebrał nagrodę „Janus Commerce 2016”. Ceremonia odbyła się w Ministerstwie Spraw Zagranicznych przy Quai d’Orsay w Paryżu. Przewodniczył jej Matthias Fekl, sekretarz stanu ds. Handlu Zagranicznego, Promocji Turystyki i Obywateli Francuskich za Granicą.

– Przyznana nam nagroda “Janus Commerce 2016” jest dla nas nagrodą za całokształt wysiłków w dziedzinie merchandisingu, który odzwierciedla nowe pozycjonowanie marki. Komfort, kolor, ciepło i nowoczesność to nieodzowne cechy naszych nowych punktów sprzedaży i ekspozycji samochodów – powiedziała Karine Buisson Caillard, Global Brand Design Manager marki Citroën.

Marka Citroën, znana ze swojej odwagi i kreatywności, po raz kolejny zrywa z utartymi kanonami i udowadnia, jak wielką wagę przywiązuje do komfortu użytkowników, nie tylko w odniesieniu do samochodów. Dlatego opracowano nowe wzornictwo punktów sprzedaży oraz stoisk na międzynarodowych salonach. To innowacyjne podejście cieszy się wsparciem Francuskiego Instytutu Wzornictwa, o czym świadczy nagroda „Janus Commerce 2016”. Podkreśla ona znaczenie wartości użytkowej i popiera projekty, wykorzystujące wzornictwo do poprawy warunków życia i komfortu konsumentów.

citro-salony3

Podczas ostatniego Salonu Samochodowego w Paryżu prawie milion odwiedzających stoisko Citroëna miało okazję poznać przyjazną i kolorową przestrzeń stoiska. Zaprezentowano im również nowoczesną wizję komfortu, która została wyrażona w produktach i samochodach koncepcyjnych: nowym C3 lub CXPERIENCE, ale również w architekturze stoiska zaprojektowanego przez studio AKDV, którego centrum stanowił „La Maison Citroën”.

Citroën opracował pełen ciepła wystrój, na który składa się wykończenie z naturalnego drewna. Ściany zostały pokryte różnokolorowymi wyrazami, ustawiono miękkie fotele, ekrany informacyjne oraz akcesoria umożliwiające personalizację. Była to prawdziwa strefa relaksu i intensywnych doznań, w której każdy element dekoracji miał swoje miejsce, tak jak w prawdziwym domu. Nieprzeciętne wnętrze, którego architektura w udany sposób wydobywa cechy marki i zapowiada przyszłe wzornictwo punktów sprzedaży Citroëna.

To właśnie te projekty architektoniczne prezentowane w kategoriach „stoisko” i „punkt sprzedaży” zdobyły uznanie sześciu członków jury „Janus Commerce 2016” pod przewodnictwem Erica Ranjarda. Ogólna ocena uwzględniała dopasowanie innowacyjnej wizji twórczej do założeń marki w oparciu o pięć kryteriów (ekonomika, estetyka, ergonomia, etyka, emocje).