DTEROIT 2014: KIA CADENZA SAMOCHODEM ROKU (ICOTY)

Kia Cadenza 1

Na salonie samochodowym North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit ogłozino, że tytuł ICOTY (Międzynarodowego Samochodu Roku) otrzymała Kia Cadenza 2014.

Tytuł jest przyznawany przez magazyn Road & Travel (RTM), który właśnie obchodzi jubileusz 25-lecia. Kia Cadenza to zaawansowany technologie nowy sedan klasy Premium.


Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE


Motorem awansu marki Kia do tego segmentu jest design oraz bogate wyposażenie. Tegoroczny tytuł ICOTY stanowi dopełnienie listy nagród, jakie Cadenza MY 2014 zgromadziła od chwili swej premiery rynkowej w 2013 roku. Jest to również kolejny laur od RTM dla Kia – w ubiegłym roku wyróżnienie takie otrzymał model Optima.

– Właśnie przypada 20 rocznica obecności Kia na rynku USA i przez ten czas staliśmy się znani z odwagi naszych przedsięwzięć. Cadenza 2014 wyznacza kolejny krok naprzód, przyciągając nowych i zamożnych klientów, dla których marka Kia dotąd nie istniała. Fakt uzyskania prestiżowego tytułu ICOTY po raz drugi z rzędu wyraźnie wskazuje, iż w oczach dzisiejszego, wybrednego konsumenta nasze auta nie ustępują nikomu pola pod względem światowej klasy designu, wyposażenia i wartości za swą cenę – mówi Michael Sprague, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji Kia Motors America (KMA).

Kia Cadenza 2

Doroczne wyróżnienia Road & Travel Magazine przyznawane są w dwóch kategoriach: „Samochodu Osobowego Roku” (International Car of the Year) oraz „Samochodu Użytkowego Roku” (International Truck of the Year). Oprócz takich atrybutów produktu jak stylizacja, komfort i osiągi, oceniany jest także poziom emocjonalnej więzi z konsumentem budowanej przez daną markę w działaniach marketingowych. Zwycięzców nominuje międzynarodowe jury złożone z dziennikarzy motoryzacyjnych.

– Kia Cadenza wygrywa w tej kategorii z wielu powodów, m.in. zdecydowanego dążenia marki Kia do obecności w segmencie entry-lux. Samochód jest naprawdę udany oraz rozsądny cenowo pokazując, że ekskluzywność stylu i osiągów znalazła się w zasięgu amerykańskiej klasy średniej. Z przyjemnością sekundujemy więc tak szybkiemu awansowi marki Kia od przeciętniaka do dżentelmena! – stwierdził Courtney Caldwell, redaktor naczelny Road & Travel Magazine.

Zaledwie kilka miesięcy temu Cadenza zajęła czołowe miejsce w testach porównawczych sedanów pełnowymiarowych znanego magazynu Motor Trend i włączona została do finałowej listy kandydatów na Samochód Roku 2014 Ameryki Północnej (2014 North American Car of the Year).

Kia Cadenza 3