FIAT: NOWY FREEMONT POKAZAŁ SIĘ WARSZAWIAKOM

Nowy Fiat Freemont „zabłysnął” przy wielomilionowej publiczności i największych gwiazdach polskiej estrady, które szampańsko powitały Nowy Rok 2012 na Placu Konstytucji w Warszawie podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów. Marka Fiat była partnerem tej imprezy, zaś najnowszego Fiata Freemont widzowie Polsatu mogli wygrać w konkursie podczas trwania transmisji.

Marka Fiat już po raz trzeci z rzędu była partnerem Sylwestrowej Nocy Polsatu. Widzowie co godzinę mogli wygrać w konkursie SMS-owym jeden z czterech egzemplarzy najnowszy model Freemonta. Prowadzący imprezę ze sceny zachęcali do udziału w konkursie, a los uśmiechnął się do szczęśliwców z Tarnobrzega, Niewiadowa, Przemyśla i Obór.

– Sylwestrowa Moc Przebojów to impreza, na której nie mogło zabraknąć naszego najnowszego hitu, czyli Fiata Freemont – pierwszego samochodu marki Fiat, produkowanego w efekcie partnerstwa z amerykańską Chrysler Group. Zależy nam na promocji również większych, luksusowych samochodów, a nowy Fiat Freemont, może wygodnie przewieźć nawet 7 osób i będzie dostępny z napędem na cztery koła. Wielomilionowa widownia przed telewizorami i kilkudziesięciotysięczny tłum widzów na Placu Konstytucji poznali zalety nowego dużego Fiata. Fantastycznie, że mogliśmy po raz trzeci z rzędu być partnerem stacji Polsat w tym wydarzeniu, które co ważne odbyło się w Warszawie – pierwszej siedzibie Polskiego Fiata – powiedział Marek Kisz, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Fiat Auto Poland.

Sylwestrowa Moc Przebojów 2011, transmitowana na dwóch antenach Polsatu i Polsatu 2, zgromadziła przed telewizorami rekordową ilość 13,2 miliona widzów i była najchętniej oglądanym sylwestrem w Polsce! Także na Placu Konstytucji padł rekord – tego wieczoru bawiło się tam ponad 100 tys. osób.