FIRESTONE PARTNEREM OPEN’ER FESTIVAL (KONKURS)

Firestone Music Tour

Tego lata oponiarska marka Firestone po raz drugi zagra na Open’er Festival. Dodatkowo w ramach kampanii Firestone Music Tour odbędzie się konkurs.

Do wygrania będzie 10 podwójnych biletów na to wydarzenie. Rozpoczynający się 29 czerwca festiwal jest jedną z najbardziej popularnych imprez muzycznych w Polsce.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wystylizować się na jednego z artystów tegorocznego festiwalu Open’er, zrobić selfie i przesłać je do 13 czerwca 2016 roku za pośrednictwem strony internetowej www.konkursfirestone.pl.

Zwycięzcy otrzymają 10 podwójnych, czterodniowych karnetów na festiwal, z których jeden to podwójny bilet VIP, 15 festiwalowych niezbędników Firestone, zawierających namiot, śpiwór, materac i latarkę oraz 65 upominków od Firestone.

Celem producenta opon jest rewitalizacja brandu Firestone i zbudowanie nowoczesnego wizerunku marki „młodej duchem”. Jednym z motywów nowego wizerunku jest muzyka – najbardziej uniwersalny i popularny element naszej kultury, który budzi pozytywne emocje oraz przyciąga uwagę ludzi. Dlatego kampania – Firestone Music Tour – koncentruje się wokół cyklu najważniejszych w Europie festiwali muzycznych w tym Open’era.