FRANKFURT 2017: TRZY NOWOŚCI CITROENA NA ZAMÓWIENIE KLIENTÓW

citr-fran1

Na Salonie Samochodowym IAA Frankfurt 2017 Citroën prezentuje trzy nowe modele: kompaktowego SUV-a, koncepcyjnego vana 4X4 oraz E-Mehari „Styled by Courrèges”.

Nowy C3 Aircross to samochód o silnej osobowości, przestronny i modularny na miarę vana, oferujący wysoki poziom komfortu i liczne technologie mobilne.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

FRANKFURT 2017


 

Spacetourer Rip Curl Concept, unikatowy to koncepcyjny van 4X4, przyjazny i idealnie przystosowany do wypraw za miasto. Z kolei nowy E-Mehari Styled by Courrèges to kolejna odsłona kreatywnej współpracy dwóch kultowych francuskich marek.

Trzy modele i trzy sposoby korzystania z samochodu ilustrują umiejętność dopasowania samochodów marki do stylów życia i potrzeb użytkowników. Samochody zapewniają komfort zgodny z programem Citroen Advanced Comfort. Producent oprócz nowej gamy aut rozbudowuje także swoją sieć serwisową i tworzy nowe rodzaje usług mobilnych.

Na targach motoryzacyjnych Auto Show we Frankfurcie Citroën prezentuje całkowicie odmienną jak dotąd wizję samochodu, zainspirowaną doświadczeniami klientów.

citr-fran2

* Nowy kompaktowy SUV C3 Aircross. Jest dostępny w zróżnicowanych kombinacjach kolorystycznych nadwozia i wystroju wnętrza, które dobrze ilustrują jego liczne możliwości personalizacji. Kabina jest wyrazem bogatego know- how marki w zakresie przestronności, modularności i doświetlenia wnętrza i stanowi nową referencję w tym segmencie samochodów.

Citroën C3 Aircross oferuje wysoki poziom komfortu podróżowania z wykorzystaniem 12 nowoczesnych technologii wspomagania prowadzenia i 4 technologii łączności ze światem. Jest wręcz stworzony do wypadów w plener dzięki swemu charakterowi oraz systemom, jak choćby Grip Control z funkcją Hill Assist Descent.

* Spacetourer Rip Curl Concept. Marki Citroën i Rip Curl kontynuują współpracę, której owocem jest model stworzony do wypadów w nieznane. Unikatowa edycja dzięki napędowi 4×4, opracowanemu przez Automobiles Dangel przeznaczona jest dla wielbicieli sportów na wolnym powietrzu. Chcąc uwolnić samochód od wszelkich ograniczeń, firma Pössl zaprojektowała wyposażenie godne kompaktowego campera.

citr-fran3

SpaceTourer Rip Curl posiada stylowe nadwozie i wnętrze wykończone specyficznie dobranymi kolorami i materiałami, które podkreślają jego oryginalność. Będzie towarzyszył teamowi Rip Curl podczas najbliższego objazdu Europy od października 2017 do stycznia 2018 roku.

* E-Mehari Styled by Courrèges jest czteromiejscowy i w 100 proc. elektryczny. Pełną wyrazu osobowość i charakter samochodu podkreśla dach typu Hard Top. Wnętrze zostało całkowicie przeprojektowane, uwzględniając obowiązujące kanony stylistyczne Citroën. Nowa generacja zapoczątkowana jest ekskluzywną, limitowaną edycją zaprojektowaną wspólnie z domem mody Courrèges.

Kontynuując współpracę w sferze wyrafinowanej elegancji i ekologicznych środków transportu, obie kultowe francuskie marki prezentują szczególną wersję tego modelu. Integralna czerń nadwozia, pokrywająca także pałąki bezpieczeństwa, kontrastuje z bliską filozofii Courrèges świetlistą bielą wnętrza.

citr-fran4

* C3 WRC to uosobienie motoryzacyjnych pasji, przygody i sportowego ducha. Coraz lepsze wyniki uzyskiwane w kolejnych rajdach przez tę wyczynową wersję modelu pozwalają oczekiwać sukcesu komercyjnego na miarę wersji seryjnej, sprzedanej do dnia dzisiejszego już w ponad 170 000 egzemplarzy.

* Nowoczesne usługi w zakresie mobilności ułatwiają korzystanie z samochodów. Są to usługi wprowadzone z myślą o klientach, takie jak Citroën Advisor, serwis z opiniami klientów o punktach sprzedaży i produktach Citroëna, ale także nowe usługi takie jak Citroën Rent& Smile umożliwiające wynajęcie samochodu marki w punkcie sprzedaży czy Citroën Earn& Drive, dzięki której właściciele samochodów marki mogą zarabiać wynajmując swój samochód.

* Atrakcyjne i pełne światła stoisko jest miejscem, które przyciąga ciepłymi materiałami i stanowi bardzo konkretną ilustrację obietnicy marki „Be Different, Feel Good”. Odwiedzający salon odnajdą również La Maison Citroën, które prezentuje nowy format punktów sprzedaży marki.

Fot.: Citroen