GENEWA 2012: CITROEN POTWIERDZA KREATYWNOŚĆ

Z okazji Salonu Samochodowego w Genewie Citroën po raz kolejny potwierdza kreatywność, której najlepszym wyrazem jest rozwój gamy w kierunku wyższych segmentów, a także technologiczna innowacyjność i nowe usługi.

Linia DS stanowi niepodważalny sukces, poparty sprzedażą 180 000 samochodów w skali światowej. Linia zapisuje kolejne karty swojego rozwoju, proponując pierwszy hybrydowy model Citroëna z silnikiem diesla DS5 Hybrid4, a także nowe eleganckie kreacje DS3 Ultra Prestige oraz DS4 i DS5 Paris Rendez-Vous, limitowaną serię DS3 Racing S. Loeb i wreszcie DS4 Racing Concept. Wspierając wejście linii DS na rynek, marka zainicjowała we Francji klub dedykowany klientom linii DS : Citroën DS Privilege.

Nowy kompaktowy SUV, Citroën C4 Aircross w pełni odzwierciedla strategię rozwoju gamy, wzmacniając wizerunek marki, którego wyrazem jest też pojawienie się nowych wersji C3 (Red Block), C1 i Berlingo Multispace.

Średni poziom emisji CO2 obniżył się o 5 gramów w ciągu jednego roku, co stało się w dużej mierze możliwe dzięki zastosowaniu technologii mikro – hybrydowej e-HDi, Full Electric i Full hybrid Diesel. Ponadto oferta samochodów z napędem elektrycznym, już obecna na rynku, będzie bardziej dostępna dzięki nowemu cennikowi C-Zero. Na targach motoryzacyjnych w Genewie Citroën prezentuje także zawieszenie Hydractive zarezerwowane wyłącznie dla modeli C5 i C6.

Marka proponuje konkretne rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa, takie jak oferowany w większości modeli Marki pakiet Citroën eTouch, która przyczynia się do ratowania życia, oraz usługę Citroën Multicity. Dostępny we Francji, a także za kilka tygodni w Niemczech portal ma już na swoim koncie ponad półtora miliona odwiedzających na przestrzeni jednego roku. Oferta zostanie wkrótce wzbogacona o usługi wspólnych dojazdów i wspólnego używania samochodu.

Niezależnie od tych wszystkich konkretnych i innowacyjnych rozwiązań, marka pogłębia swoją refleksję na rzecz usprawnienia mobilności i nie waha się podjąć nowych kierunków poszukiwań: w oparciu o największe zdobycze ‘Créative Technologie‘, koncern stworzył wahadłowiec technologiczny Citroëna Tubik, któremu przyświeca nadrzędny cel: przywrócić pasję podróżowania.