GENEWA 2012: SKODA CITIGO – MUZYCZNA KAMPANIA

Najnowszy, innowacyjny samochód miejski marki Škoda – pięciodrzwiowy Citygo, został pokazany całemu światu. Międzynarodowa premiera odbyła się podczas Salonu Samochodowego w Genewie.

W premierze wziął udział legendarny DJ i producent muzyczny, Tiësto. Modelom Citygo, które powoli wjeżdżały na scenę, towarzyszyły specjalnie na tę okoliczność przygotowane wersje wideoklipów z muzyką Tiësto: “What Can We Do (A Deeper Love),” wyprodukowane wyłącznie na potrzeby kampanii Citigo.

Pełną wersję wideoklipów można obejrzeć wyłącznie na profilu marki na facebooku www.facebook.com/skoda.

Wraz z debiutem nowego Citygo, podczas targów motoryzacyjnych Motor Show w Genewie Tiësto i Škoda ogłosiły również swą współpracę, której celem jest odnalezienie nowych, ekscytujących sposobów na wspieranie kampanii wprowadzających nowe modele na rynek w 2012 roku.

Premierze pięciodrzwiowego Citygo towarzyszyła również odsłona specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne, “Škoda Meet app”, która pozwala na szybką i sprawną komunikację ze swoimi znajomymi, odnalezienie ich i ich samochodów, a w rezultacie – ułatwia spotykanie się. Aplikacja jest integralną częścią kampanii wprowadzającej na rynek model.

Debiutujący w Genewie Citigo na europejskich rynkach pojawi się w dwóch wersjach. Trzydrzwiową, którą wprowadzono na rynek czeski jeszcze pod koniec 2011 roku, niemal natychmiast okrzyknięto “najlepszym samochodem miejskim”.

Nowy trzycylindrowy silnik, w jaki wyposażony jest Citygo, oferowany jest w dwóch wersjach mocy (60 KM i 75 KM). W swej najbardziej ekologicznej wersji Green tec, zużywa zaledwie 4,1 l paliwa na 100 km, emitując do atmosfery jedynie 96 g CO2 na kilometr.