HYUNDAI: KONA HYBRID MODELEM W SESJACH ZDJĘCIOWYCH

hyundai-kona-hyb1

Hyundai Kona Hybrid to trzeci model w gamie SUV-ów koreańskiej marki. Nowy samochód jest też odpowiedzią na zapotrzebowanie na ekomobilność.

Producent nawiązał współpracę z artystką Birgit Palmą w celu stworzenia innowacyjnych zdjęć nowego hybrydowego auta w technologii podwójnej ekspozycji.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

ECO


 

Sesja zdjęciowa odbyła się podczas specjalnych warsztatów „#NextAwaits Kona Hybrid Project” w Hamburgu, które przyciągnęły utalentowanych twórców z całej Europy.

hyundai-kona-hyb2

Wydajny hybrydowy układ napędowy zupełnie nowego Hyundai łączy silnik benzynowy z silnikiem elektrycznym. Ekologiczny napęd hybrydowy nie jest od razu widoczny dla kierowców, dlatego producent postanowił stworzyć we współpracy z austriacką artystką serię efektownych zdjęć, które ilustrują połączenie technologii jazdy, jednocześnie podkreślając stylowy wygląd kompaktowego SUV-a.

Birgit Palma specjalizuje się w ilustracjach i typografii. W wielu swoich projektach wykorzystuje metodę podwójnej ekspozycji, dzięki której stała się rozpoznawalna w świecie designu i sztuki współczesnej. Podwójna ekspozycja polega na połączeniu dwóch różnych zdjęć, w celu stworzenia nowych perspektyw i opowiedzenia historii w sposób, którego nie da się osiągnąć za pomocą jednego zdjęcia.

hyundai-kona-hyb3

To sprawia, że jest to ciekawy format artystyczny do zilustrowania innowacyjnego modelu Kona Hybrid.

– Byłam zachwycona, gdy Hyundai zaprosił mnie do współpracy przy tym projekcie, który dotyczy całkowicie nowego, hybrydowego modelu Kona. Zdecydowałam się zastosować metodę podwójnej ekspozycji, ponieważ chciałam stworzyć nowy rodzaj fotografii samochodowej, która wizualnie reprezentuje zalety tego uniwersalnego i stylowego modelu w zakresie czystej mobilności – mówi Birgit Palma.

Hyundai postanowił ogłosić wprowadzenie modelu, organizując spotkanie w YES – industrialnej przestrzeni warsztatowej w nowoczesnej, portowej dzielnicy HafenCity w Hamburgu. Hanzeatyckie miasto portowe zostało wybrane na miejsce spotkania, ponieważ jest wybiegającym w przyszłość ośrodkiem medialnym oraz, podobnie jak nowa Kona, znany ze świadomości ekologicznej jego mieszkańców.

hyundai-kona-hyb4

Oprócz Birgit Palmy Hyundai zaprosił wielu topowych influencerów z całej Europy, aby doświadczyli najnowszego zelektryfikowanego SUV-a marki i wzięli udział w tworzeniu ilustracji. Wspólnie stworzyli serię zdjęć używając techniki podwójnej ekspozycji, aby zobrazować jej cechy, od wyrazistego wyglądu zewnętrznego po przyjazną dla środowiska technologię układu napędowego.

Od rynkowego debiutu w październiku 2017 roku model został sprzedany na rynku europejskim w liczbie blisko 120 000 sztuk. Teraz Hyundai dodaje pełną wersję hybrydową do rodziny. Oprócz wydajnego, zelektryfikowanego układu napędowego, nowy model oferuje szereg udoskonaleń technologicznych, w tym zaawansowane funkcje łączności Blue Link, aktywne systemy bezpieczeństwa SmartSense, a także systemy wspomagania jazdy i najnowocześniejsze funkcje audioinformacyjne.

hyundai-kona-hyb5

– Wprowadzając na rynek całkowicie nowe auto, marka dodatkowo demonstruje swoją pozycję w dziedzinie mobilności w przyszłości, oferując jeszcze bardziej przyjazne środowisku opcje dla naszych europejskich klientów. Innowacyjne podejście Birgit Palmy do kreatywnej ekspresji sprawiło, że naturalnie pasowała do naszego projektu #NextAwaits Kona Hybrid, który świętuje pojawienie się naszego najnowszego ekologicznego SUVa, który łączy napęd hybrydowy z eleganckim wyglądem – podkreślił Andreas- Christoph Hofmann, Wiceprezes ds. Marketingu Hyundai Motor Europe.

Urodzona w Austrii Birgit Palma jest interdyscyplinarną ilustratorką i specjalistką od typografii. Swoją sztukę opisuje jako „idealny punkt między nowoczesną awangardą a ilustracją”, a jej prace łączą surrealistyczne i abstrakcyjne wątki geometryczne. Obecnie mieszka i pracuje w Barcelonie w Hiszpanii.

hyundai-kona-hyb6