KIA: 110 SAMOCHODÓW NA TENISOWY AUSTRALIAN OPEN 2017

Photo: Daniel Pockett

Jako główny sponsor Australian Open 2017 Kia Motors przekazała w Melbourne flotę 110 oficjalnych pojazdów celem zapewnienia sprawnego transportu zarówno dla zawodników, VIP-ów jak i organizatorów tego wielkoszlemowego turnieju.

Wśród uczestników ceremonii poza kierownictwem Kia Motors Australia i Tennis Australia nie mogło oczywiście zabraknąć globalnego ambasadora marki i wielokrotnego zwycięzcy turniejów wielkoszlemowych – Rafaela Nadala, który wręczył dyrekcji Tennis Australia „symboliczny klucz flotowy”.


Zobacz także:

SPORT

ROZMAITOŚCI


 

To już kolejny, szesnasty rok sponsorowania Australian Open przez Kia Motors i to właśnie z tej okazji firma uruchomiła szereg programów on- i off-line dla fanów tenisa na całym świecie.

Flota pojazdów Kia obsługująca tegoroczny Australian Open składa się z następujących modeli: 50 szt. Carnival, 40 szt. Sorento i 20 szt. Optima. Na przestrzeni ostatnich 15 lat samochody udostępnione przez Kia przejechały niemal pięć milionów kilometrów – wożąc bezpiecznie nie tylko czempionów sportu lecz także entuzjastów tenisa.

kia_tenis2

Tradycja ta, przy udziale ponad 200 kierowców – wolontariuszy jest także kontynuowana i w tym roku. Wolontariusze przejadą łącznie ponad 400 000 km rozwożąc zawodników, działaczy, przedstawicieli mediów i entuzjastów tenisa w trakcie Australia Open 2017.

Podczas ceremonii przekazywania pojazdów, marka zaprezentowała także swoją absolutną nowość czyli Kia Stinger. Ten nowy, pięcioosobowy sedan o sylwetce sportowego coupé miał swoją światową premierę na Salonie Samochodowym NAIAS Detroit 2017. Inną atrakcją była olbrzymia rakieta tenisowa z logo Kia, eksponowana w Melbourne Park z myślą o interakcji fanów tenisa. Z inspiracji „Everybody Has the Power to Surprise” (Każdy Może Zaskakiwać) Kia zaprasza gości Melbourne Park do wpisywania swych nazwisk na strunach naciągu rakiety.

– Kolejny już raz cieszymy się ogromnie z przekazania floty pojazdów Kia na potrzeby transportowe największej styczniowej imprezy sportowej. Jest to ogromne wyzwanie logistyczne, by zapewnić na czas turnieju sprawny przewóz zawodników, działaczy, mediów i całego personelu w Melbourne, co niezawodnie zapewnia nam co roku Kia Motors – powiedział Craig Tiley, dyrektor turnieju Australian Open.

– Niewiele jest na świecie przykładów tak długotrwałych związków marek z dyscyplinami sportu jak mariaż Kia z tenisem. Kia Motors uważa sponsoring tenisa za istotny element strategii marketingowej oraz skuteczną metodę komunikacji ze swoimi klientami. Tenis to sport oparty na idei fair play, sport który uprawia się niemal na całym świecie i wszędzie na takich samych przejrzystych, jasnych zasadach. To sport, który wpisuje się w strategię budowania wizerunku Kia jako marki dla wymagających, młodych duchem klientów. Z pozycji wieloletniego i dumnego sponsora Australian Open, możemy cieszyć się siłą sprawczą renomy tego turnieju jako dostawca bezpiecznego i komfortowego transportu dla zawodników i ich otoczenia – mówił Bryan Cho, wiceprezydent marketingu światowego w Kia Motors Corporation.

Fot.: KIA (Daniel Pockett)