KIA: FLOTA 120 AUT NA TENISOWYM AUSTRALIA OPEN

Kia-Cerato1

Już osiemnasty rok z rzędu Kia Motors pełni rolę głównego sponsora Australia Open, wielkoszlemowego turnieju tenisowego w regionie Azji i Pacyfiku. Na potrzeby organizacji jego tegorocznej edycji Kia Motors Corporation dostarczyła flotę aż 120 samochodów.

Oficjalna ceremonia przekazania samochodów odbyła się na Placu Federacji w Melbourne.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Uczestniczył ambasador marki Kia – Rafael Nadal, zwycięzca 17 turniejów wielkoszlemowych. Auta są wykorzystywane do przewozu zawodników, sędziów i VIP-ów podczas dwutygodniowego turnieju, którego eliminacje trwają już od kilku dni, a rozgrywki zakończą się 27 stycznia finałem męskiego singla w Rod Laver Arena.

W ciągu ostatnich 18 lat samochody marki Kia, które były użyczane organizatorom, pokonały miliony kilometrów podczas tysięcy podróży, w trakcie których przewoziły tenisistów i sędziów, zapewniając im komfort i bezpieczeństwo. W tym roku samochody marki Kia, do prowadzenia których oddelegowano ponad 350 kierowców, będą kontynuowały tę tradycję. Organizatorzy tegorocznego Australian Open spodziewają się, że w trakcie turnieju samochody przejadą łącznie ponad 450 000 kilometrów podczas setek krótszych i dłuższych podróży.

Kia-Cerato2

– Od prawie dwudziestu lat Kia jest dumna z roli głównego sponsora jednego z największych wydarzeń sportowych na świecie. Z niecierpliwością czekamy na kolejne dwa tygodnie zawodów i wierzymy, że ten rok współpracy będzie najlepszym w historii – powiedział James Cho, Prezes Kia Motors Australia.

– Kia zawsze była dla Australian Open czymś więcej niż tylko głównym sponsorem. Koreańska marka od lat jest cenionym członkiem tenisowej rodziny i pomogła nam niezwykle rozwinąć turniej na przestrzeni dwóch ostatnich dekad. Samochody marki Kia, które w styczniu przewożą graczy wokół Melbourne oraz obsługują wiele imprez towarzyszących turniejowi stały się nieodłącznymi elementami turnieju i jego ważną częścią – powiedział Craig Tilley, Dyrektor turnieju Australian Open.

Dla uczczenia wieloletniego zaangażowania związanego z tenisem, Kia organizuje różne konkursy dla miłośników tej dyscypliny sportu na całym świecie. Konkurs „AO Selfie Contest” zapewni kibicom tenisa możliwość dzielenia się w mediach społecznościowych ulubionymi momentami z turnieju. 68 klientów marki Kia z 28 krajów zostanie zaproszonych do oglądania turnieju na żywo oraz weźmie udział w ekskluzywnej szkole gry w tenisa prowadzonej przez zawodowych graczy i otrzyma bilety na mecze półfinałowe singla mężczyzn.