LIMITOWANA SERIA RENAULT KADJAR RUNMAGEDDON WYSPRZEDANA

kadjar_runmag1

Limitowana seria samochodów Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu wyprzedała się w przeciągu 1,5 miesiąca od daty premiery. Nabywców znalazła cała seria czyli 50 sztuk.

Cena pojedynczego samochodu wynosiła 85 900 zł. Wprowadzony na rynek model był zwieńczeniem całorocznych działań marketingowych Runmageddonu z Renault Polska, które rozpoczęły się od umowy podpisanej na początku 2017 roku.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Limitowana seria modelu Renault Kadjar Runmageddon była kolejnym, dynamicznym rozwinięciem współpracy pomiędzy firmami. Auta można było zamawiać od 21 września 2017 roku za pośrednictwem dedykowanej strony kadjar.renault.pl.

– Limitowana seria modelu Renault Kadjar Runmageddon sprzedała się zgodnie z naszymi oczekiwaniami i założeniami biznesowymi. Duże zainteresowanie naszą wspólną akcją potwierdza silne przywiązanie do marki Runmageddon, która daleko wyszła poza ramy imprezy sportowej i zyskuje miano kultowej i lifestylowej. Silne marki dostrzegają ten potencjał, atrakcyjność i wielkość naszej grupy docelowej oraz chętnie podejmują z nami współpracę marketingową. Wspólny projekt limitowanej serii modelu Renault Kadjar, sygnowanej nazwą i logo Runmageddonu, pokazuje, że jesteśmy poważnym partnerem biznesowym – mówi Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddonu.

kadjar_runmag2

Kadjar to kompaktowy crossover, wyróżniający się atletyczną sylwetką połączoną z płynnymi liniami nadwozia. Auto łączy cechy SUV-a, kombi i hatchbacka. Dla serii Runmageddon przygotowana została specjalna konfiguracja samochodów oparta na wersji Intens. Model był dostępny w kolorystyce czerwony Flamme oraz prezentował charakterystyczne logo Runmageddonu na tylnym słupku, podkreślając ekstremalny charakter marki.

Ponadto, w wyposażeniu auta znajdowały się felgi w rozmiarze 19 cali, reflektory przednie Full LED „Pure Vision”, koło zapasowe dojazdowe oraz pakiet Techno Premium (aktywny system wspomagania nagłego hamowania AEBS, system wspomagania parkowania „Easy Park Assist” z kamerą cofania, system wspomagania parkowania przód/ tył/ bok, system kontroli martwego pola).

– Limitowana edycja modelu Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu jest wspaniałym zwieńczeniem tegorocznej współpracy między markami. Nasz crossover idealnie uosabia ideę aktywnego życia wypełnionego pasją i przygodą. Sukces w postaci 50 szybko sprzedanych samochodów Renault Kadjar potwierdza założenie, że to najlepszy samochód dla fanów Runmageddonu – powiedział Frano Šusnjara, Marketing Director Eastern Europe, Groupe Renault.

Wprowadzenie serii limitowanej Kadjar Runmageddon było działaniem pionierskim. Pierwszy raz zdarzyło się na polskim rynku, że producent samochodów dopuścił do otwartej sprzedaży model samochodu sygnowany i tak mocno oparty o polską marką sportową.

kadjar_runmag3

– Na polskim rynku marketingowym to jedna z najciekawszych aktywacji sponsoringowych w ostatniej dekadzie. Zarówno na poziomie wartości całej transakcji i liczby samych samochodów, ale też wysokiej, indywidualnej wartości tego dobra konsumpcyjneg oraz jego rodzaju. Imponuje też tempo sprzedaży. Z reguły marketing sportowy opiera się na różnorodnych aspektach transferu wizerunku oraz jego efektów marketingowych i zasięgowych. Rzadko pojawiają się transakcje sponsoringowe, gdzie na bazie „produktu sportowego” można całkowicie bezpośrednio i transparentnie wyodrębnić powiązanie sprzedażowe i realny wolumen przychodów. Tutaj to zjawisko zachodzi w pełnej krasie. Wspólnie z Renault stworzyliśmy koncepcję serii limitowanej zaledwie cztery miesiące temu. Całość pomysłu, a także jego istota były całkowicie oparte o markę Runmageddonu i ten bodziec sprzedażowy wygenerował konkretne zachowania i decyzje konsumenckie. To pokazuje nie tylko siłę marki czy jej pozycję love brandu, ale przede wszystkim udowadnia jak zaangażowana jest społeczność Runmageddonu – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

W ramach dotychczasowej współpracy z Runmageddonem Renault Polska, oprócz wyprodukowania limitowanej serii Renault Kadjar, stworzył kampanię Renault True Stories, która zaangażowała pracowników polskiej filii francuskiej marki w biegi. Zorganizowane zostały także „porwania” na Runmageddon – innowacyjne akcje bezpośrednio angażujące konsumentów za pomocą konkursów i bezpośredniego uczestnictwa.

Renault było także obecne ze specjalną strefą EXPO na największych eventach z cyklu Runmageddonu w 2017 roku. Producent udostępnił ponadto trzy samochody modelu Kadjar – specjalnie przygotowane i w całości obrandowane charakterystycznymi elementami, kojarzącymi się z Runmageddonem.