LOTERIA FIAT 500 OD PREMIO ROZSTRZYGNIĘTA

Premio_2

Przygotowanie samochodu do sezonu zimowego stanowi nie lada wyzwanie. To jednak konieczność, jeśli nie lubi się mieć przykrych niespodzianek w mroźne dni. Warto o tym pamiętać.

Dla jednej z klientek z Żar zimowa wymiana opon w serwisie Premio wiązała się jednak z ogromną niespodzianką – w loterii „Fiat 500 od Premio” wygrała nowe auto.


Zobacz także:
OPONY


Aby wziąć udział w loterii, trzeba było dokonać zakupu lub skorzystać z usług jednego ze 123 serwisów Premio w Polsce za minimum 50 zł. Do wygrania było 112 bonów o wartości 250 zł oraz Fiat 500. Nagroda główna trafiła do klientki, która w serwisie Premio w Żarach przy ul. Gospodarczej 11 dokonała wymiany opon letnich na zimowe.

Szczęśliwa zwyciężczyni miał dużą konkurencję – w loterii wzięło udział niemal 14 000 osób w całej Polsce. Najwięcej zgłoszeń konkursowych od klientów serwisów Premio wpłynęło w województwach: zachodniopomorskim, śląskim i wielkopolskim.

– Cieszy nas tak duży odzew na loterię ze strony naszych klientów. To dowód na to, że dbając o samochód zwracają uwagę przede wszystkim na bezpieczeństwo swoje i innych uczestników ruchu – dlatego dokonują przeglądów czy wymieniają opony na zimowe. Pamiętajmy, że auto jadące na pokrytej śniegiem nawierzchni na ogumieniu letnim z prędkością 80 km/h potrzebuje o ponad 40 metrów dłuższej drogi hamowania niż auto na oponach zimowych. Jednym z takich odpowiedzialnych kierowców jest właśnie zwyciężczyni naszej loterii. Serdecznie jej gratuluję i wierzę, że za kierownicą nowego Fiata 500 czeka ją wiele bezpiecznych i komfortowych podróży. A na kolejne okresowe przeglądy zapraszam oczywiście do serwisów sieci Premio! – powiedział Tomasz Drzewiecki, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Detalicznej Grupy Goodyear Polska.

Premio_1

O tym, że sieć serwisów samochodowych Premio jest nie tylko popularna, ale i ceniona przez kierowców świadczy m.in. to, że została w listopadzie 2013 r. wyróżniona przez jury konkursu ‘Laur Konsumenta 2013’ w kategorii ‘Odkrycie Roku’. Premio zdobyło ten tytuł m.in. właśnie dzięki kampanii reklamowej i loterii „Fiat 500 od Premio”. ‘Laur Konsumenta’ oraz ‘Laur Klienta’ to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach.

Kategoria ‘Odkrycie Roku’ została stworzona z myślą o nowych, ale zdobywających popularność produktach lub markach, a także o takich, które zostały zaprezentowane za pomocą nowej, ciekawej i przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej. O nominacji do tego tytułu decyduje duże zainteresowanie danym produktem lub marką. W przypadku marki Premio decyzja została podjęta przede wszystkim dzięki ciekawej kampanii promocyjnej, która według kapituły pozwoliła zaistnieć w świadomości potencjalnych oraz ugruntować pozycję wśród stałych klientów, a ponadto wyróżniła się na tle konkurencji.

Premio to obecnie sieć 123 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm.