MAZDA: OTWARCIE CENTRUM WYDARZEŃ W BARCELONIE

Mazda_Space_1

Mazda przygotowuje się do otwarcia „Mazda Space” – obiektu o powierzchni 2000 m2 w centrum Barcelony, który będzie pełnił rolę centralnej bazy dla wydarzeń organizowanych w Europie.

Stanie się on także forum niekonwencjonalnego sposobu myślenia – marka zamierza dotrzeć do osób o podobnych poglądach: łamiących stereotypy, wyznających te same wartości i przekonania, co niekonwencjonalny producent samochodów.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

PEKIN 2014: INFINITI Q50 EAU ROUGE – NA SALONIE I W TESTACH


Dwupoziomowe Mazda Space oferuje mnóstwo przestrzeni na organizację różnych wydarzeń. Na parterze o powierzchni 1000 m2 zaprojektowano miejsce na ekspozycję samochodów oraz dużą salę konferencyjną, w której będą odbywały się premiery nowych modeli i inne firmowe wydarzenia. W podziemiu (również 1000 m2) urządzono strefy wypoczynkowe, biura i kolejne sale konferencyjne. Mazda Space jest zatem idealnym miejscem na organizowanie konferencji prasowych, uroczystości oraz wewnętrznych działań, takich jak szkolenia dla pracowników na temat nowych produktów i technologii.

Mazda_Space_2

Ważnym atutem obiektu jest jego lokalizacja. Mazda Space znajduje się w centrum modnej dzielnicy Barcelony El Born, z licznymi sklepami, kawiarniami, barami i muzeami. Niedaleko są też miejskie plaże i morze. Okolica sprzyja więc organizacji imprez kulturalnych i otwartych konferencji z udziałem liderów opinii czy innowatorów.

W okresach między zaplanowanymi wydarzeniami Mazda Space będzie otwarte dla publiczności. Mieszkańcy miasta i turyści będą mieli okazję poznać DNA Mazdy i jej niekonwencjonalne koncepcje oraz historię i tradycje marki, a także obejrzeć wystawę dawnych modeli, takich jak MX 5 pierwszej generacji, Mazda Cosmo Sport, Mazda R360 Coupe czy Mazda Carol.

Mazda_Space_3

– Bezpośredni kontakt z klientami ma w obecnych czasach absolutnie kluczowe znaczenie – a temu właśnie służy Mazda Space w Barcelonie. Otwieramy ośrodek, w którym ludzie będą mogli w pełni doświadczyć kontaktu z naszą marką i śledzić jej rozwój, bo naprawdę mamy o czym opowiadać – mówi Wojciech Halarewicz, wiceprezes ds. komunikacji w Mazda Motor Europe.

Zaplanowane na 3 września oficjalne otwarcie Mazda Space będzie połączone z globalną premierą nowej Mazdy MX-5. Fani i entuzjaści kultowego roadstera będą mogli oglądać transmisję tego wydarzenia na żywo 4 września od 3 rano na stronie www.mazda.com/stories/craftmanship/mx-5/mx-5_25th/thanksday/.

Mogą oni także wyrazić swoje opinie na temat obiektu i nowego roadstera Mazdy w serwisach Twitter i Facebook na #mazdaspace i #longlivetheroadster.