MYMAZDA APP: APLIKACJA DLA KLIENTÓW W EUROPIE

Mazda Motor Europe wprowadza MyMazda App – praktyczną aplikację na smartfony, która będzie bezpłatna dla wszystkich klientów marki w Europie. Początkowo będzie ona dostępna dla właścicieli urządzeń iOS (iPhone, iPad i iPodTouch), jednak w kolejnych miesiącach skorzystać z niej będą mogli także użytkownicy smartfonów Blackberry, jak również urządzeń z systemem Android.

Aplikacja MyMazda App zapewni, między innymi, szybkie i bezpośrednie połączenie z pomocą drogową. Dzięki tej aplikacji klienci Mazdy będą jednymi z pierwszych w Europie właścicieli pojazdów, którzy w dowolnym momencie będą mieli dostęp do informacji o swoim samochodzie i historii serwisowej.

Nowa aplikacja serwisowa Mazdy współpracuje z przełomowym rozwiązaniem marki, zwanym Elektronicznym Rejestrem Przeglądów Okresowych (Digital Service Record — DSR). Rejestruje on wszelkie zdarzenia serwisowe dotyczące samochodów Mazda w centralnie prowadzonej bazie danych. Aplikacja MyMazda w pełni wykorzystuje system DSR i zapewnia zarejestrowanym użytkownikom dostęp do przechowywanych informacji dotyczących ich samochodu, historii serwisowania i informacji o właścicielach. Dzięki osobistemu kodowi dostępu do aplikacji, właściciele pojazdów mogą zarządzać swoimi danymi.

Nowa aplikacja MyMazda App opracowana przez Mazda Motor Europe miała premierę w grudniu na targach – salonie samochodowym w Bolonii 2011 i jest obecnie dostępna dla klientów w Rosji. Na kolejnych rynkach europejskich zostanie wprowadzona na początku tego roku.