NISSAN: NOWA KONCEPCJA SPRZEDAŻY NA CAŁYM ŚWIECIE

Nissan_salon1

Nissan planuje wprowadzić nową koncepcję sprzedaży detalicznej w placówkach dealerskich na całym świecie, aby poprawić obsługę i zapewnić spójne w skali globalnej doświadczenie kontaktu z marką.

Firma odpowiada w ten sposób także na zróżnicowanie swoich użytkowników pod względem oczekiwań i stylu życia.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Wszystkie placówki dealerskie Nissana będą zachęcane do dostosowania się do nowej koncepcji sprzedaży detalicznej, czyli NRC (Nissan Retail Concept). Jej założenia dotyczą między innymi stylistyki i wystroju obiektów, procedur obsługi i otoczenia cyfrowego. Stosowne zmiany wprowadziło już ponad 400 placówek dealerskich w 30 krajach. Nissan zamierza wdrożyć NRC w ponad 9000 placówek dealerskich w ponad 170 krajach do końca roku obrachunkowego 2022.

Obiekty dealerskie objęte zmianą wyróżniają się nowymi elementami stylistyki i wystroju, takimi jak elewacja z charakterystycznym logo Nissana na czerwonym tle czy elegancka strefa wydań pojazdów, która zapewnia odpowiednią oprawę tego ważnego wydarzenia, jakim jest odbiór samochodu przez klienta.

Nissan_salon2

Cyfrowy konfigurator samochodów umożliwi klientom zapoznanie się z ofertą modeli Nissana, a tablety dostępne u sprzedawców pozwolą im śledzić proces obsługi. NRC obejmuje także inne istotne elementy, takie jak Nissan Intelligent Mobility, samochody elektryczne, lekkie pojazdy użytkowe oraz wyczynową markę NISMO.

Koncepcja NRC jest wdrażana w Ameryce Północnej, Europie i Chinach. Od początku bieżącego roku obrachunkowego Nissan przeprowadza renowację placówek dealerskich w Japonii, gdzie wprowadzaniu NRC będzie towarzyszyć optymalizacja sieci dealerskiej.

– Relacje między dealerami a klientami zmieniają się, zaś klienci oczekują większej cyfryzacji i bardziej zindywidualizowanych doświadczeń. Nissan z dumą wprowadza nową koncepcję sprzedaży detalicznej, która zapewni klientom fascynujące i zróżnicowane doświadczenie na całym świecie. Koncepcja sprzedaży detalicznej Nissana przyczyni się do poprawy doświadczenia klienta w każdym aspekcie, od chwili przybycia do placówki dealerskiej Nissana do wyjazdu z niej nowo zakupionym samochodem — powiedział Daniele Schillaci, wiceprezes ds. globalnego marketingu i sprzedaży w firmie Nissan.

Obecnie w Polsce 16 proc. salonów jest zgodnych z nowym wyzwaniem producenta. W ciągu najbliższych czterech lat NRC zostanie wdrożone we wszystkich placówkach w naszym kraju.