OPEL: JESIEŃ SUV-ÓW CZYLI NOWY GRANDLAND X JUŻ W SALONACH

opel-suv-1

Zaledwie kilka tygodni po światowej premierze na 67. Międzynarodowym Salonie Samochodowym (IAA) we Frankfurcie, w autoryzowanych salonach marki Opel w Polsce debiutuje Grandland X.

Ten nowy model jest największym członkiem rodziny X, czyli gamy modnych SUV-ów i crossoverów Opla. Dołącza on do popularnej Mokki X oraz niedawno debiutującego na polskim rynku miejskiego crossovera – Crosslanda X.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Niezależnie od tego, jak jesteśmy aktywni i jaką formę spędzania wolnego czasu preferujemy, z pewnością dopasujemy odpowiedni model do swojego stylu życia spośród członków rodziny X marki Opel – Grandlanda X, Crosslanda X i Mokki X. Wybór swojego ulubionego crossovera ułatwi klientom prowadzona w październiku kampania „Casting Opla”. W jej ramach, m.in. na specjalnie dedykowanej stronie internetowej www.castingopla.pl, Marcin Dorociński przedstawia kluczowe cechy poszczególnych modeli.

opel-suv-2

Osoby, które w październiku zdecydują się na zakup swojego ulubionego SUV-a lub crossovera Opla, otrzymają dodatkowo komplet kół zimowych w cenie auta.

– Październik w autoryzowanych salonach marki Opel, to nie tylko czas debiutu naszego najnowszego modelu, Grandlanda X, ale także miesiąc dedykowany całej rodzinie X marki Opel. Chcemy, aby klienci ceniący modną stylistykę SUV-ów i crossoverów, ich funkcjonalność, komfort oraz najnowsze technologie, mogli wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie model z bogatej oferty marki Opel w tym segmencie – mówi Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Opel Poland.

Opel Grandland X

Grandland X to elegancki i przestronny kompaktowy SUV mierzący 4,48 metra długości. Może być wyposażony w ultranowoczesne systemy wspomagające kierowcę, takie jak alarm przedkolizyjny z funkcjami automatycznego hamowania awaryjnego i wykrywania pieszych, zaawansowany asystent parkowania czy system kamer 360°.

opel-suv-3

Poziom bezpieczeństwa podnoszą również takie systemy, jak adaptacyjny tempomat z funkcją zatrzymywania samochodu, utrzymujący wybraną prędkość i odległość od pojazdu poprzedzającego, a także w razie potrzeby zwiększający lub zmniejszający prędkość Grandlanda X. Na uwagę zasługuje również kolejna nowość wspomagająca prowadzenie pojazdu, czyli opcjonalny system ostrzegania o zmęczeniu kierowcy.

Bezpieczna jazda jest m.in. zasługą opcjonalnego elektronicznego systemu IntelliGrip. Kierowca ma do wyboru pięć trybów jazdy. System dostosowuje rozkład momentu obrotowego na przednie koła, pozwalając nawet na buksowanie kół, gdy jest to konieczne. Nowe auto oferuje wysoki komfort dzięki opcjonalnym ergonomicznym przednim fotelom z atestem AGR oraz łączności zapewnianej przez osobistego opiekuna kierowcy – system Opel OnStar i systemy multimedialne IntelliLink.

opel-suv-4

Opel Crossland X

Crossland X ma zaledwie 4,21 metra długości, a może nim podróżować 5 osób. Dzięki mechanizmowi pozwalającemu na przesuwanie tylnych siedzeń w zakresie 150 milimetrów pojemność bagażnika można zwiększyć do 520 litrów. Po całkowitym złożeniu tylnej kanapy bagażnik ma aż 1255 litrów pojemności.

To samochód zaprojektowany przede wszystkim z myślą o jeździe miejskiej, można więc go wyposażyć w kamerę cofania lub panoramiczną kamerę cofania, przednie i tylne czujniki parkowania oraz system zaawansowanego asystenta parkowania najnowszej generacji, który rozpoznaje odpowiednie miejsca na parkingu i automatycznie parkuje pojazd, w wyświetlacz projekcyjny (head-up), innowacyjne w pełni diodowe reflektory oraz ergonomiczne fotele kierowcy i pasażera z atestem AGR.

opel-suv-5

Opel Mokka X:

Dzięki dobranym wymiarom (4,28 m długości), sportowemu wyglądowi i wysokiej pozycji za kierownicą, kompaktowy SUV stał się popularny na polskim rynku. W okresie od stycznia do sierpnia br. sprzedaż wyniosła 3 234 sztuk. Tak jak w przypadku pozostałych modeli z rodziny X, auto oferuje szeroki wybór innowacyjnych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, komfortu i łączności. Ponadto Mokka X może być wyposażona w inteligentny adaptacyjny napęd na cztery koła (4×4), który w razie potrzeby płynnie rozdziela moc między przednią i tylną oś w proporcjach od 100:0 do 50:50.