OPEL POWRACA DO ROSJI Z TRZEMA MODELAMI w 2019 ROKU

Opel-Grandl1

Opel powróci w tym roku na rynek rosyjski. Początkowo udostępni trzy modele w wybranych rosyjskich punktach dealerskich – Grandland X z zakładu w Eisenach oraz nową Zafirę Life i Vivaro.

Pojazd osobowy i dostawczy na rynek lokalny zjadą z linii produkcyjnej w zakładzie Groupe PSA w Kałudze.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

W nadchodzących latach Opel chce stopniowo zwiększać swoje zaangażowanie w Rosji. Wkrótce zaoferuje szerszą gamę produktów.

– Znaczący wzrost rentownego eksportu stanowi jeden z kluczowych filarów naszego planu PACE! Robimy duże postępy w tej dziedzinie. Rosja to olbrzymi, strategicznie ważny i atrakcyjny rynek o ogromnym potencjale. Jako niemiecka marka z długoletnimi tradycjami i doskonałą reputacją w tym kraju wykorzystamy tę dobrą okazję. Fakt, że możemy od razu rozpocząć lokalną produkcję, jest najlepszym przykładem tego, jak ważne dla firmy Opel jest bycie częścią Groupe PSA – powiedział dyrektor generalny firmy Opel, Michael Lohscheller.

– Wprowadzenie nowej marki na rynek rosyjski pozwoli Groupe PSA wzmocnić swoją obecność w regionie euroazjatyckim, poszerzyć ofertę dla obecnych klientów i zdobyć nowych. Wraz z ubiegłoroczną premierą marki Opel na Ukrainie planujemy potrojenie do 2021 r. wolumenu sprzedaży marek Groupe PSA w tym regionie w oparciu o rentowny biznes, a ten projekt mocno przyczyni się do osiągnięcia tego celu – mówi Yannick Bézard, wiceprezes wykonawczy i dyrektor operacyjny Groupe PSA na kraje euroazjatyckie.

Nie tylko doświadczeni dealerzy Opla, ale i nowe punkty dealerskie będą prezentować modele tej marki w swoich salonach. Początkowo partnerami Opla będzie 15-20 dealerów w największych miastach w kraju. Planowany jest stopniowy rozwój sieci – liczba punktów sprzedaży zwiększy się ponad dwukrotnie w ciągu kilku najbliższych lat. Podobnie jak na każdym innym rynku priorytetem marki Opel w Rosji jest rentowny wzrost przy wysokim poziomie zadowolenia klientów.

Zakrojona na szeroką skalę ofensywa eksportowa to jeden z filarów planu strategicznego PACE! realizowanego przez Opel/ Vauxhall, który pomoże firmie osiągnąć trwałą rentowność. Marka będzie wzmacniać swoją obecność na rynkach eksportowych w Azji, Afryce i Ameryce Południowej. Do 2022 roku chce także rozpocząć działalność na kolejnych ponad 20 rynkach.

W ostatnich miesiącach producent samochodów z siedzibą w Rüsselsheim powołał nowych i osiągających wysokie wyniki sprzedaży importerów w Maroku, Tunezji, Libanie i Republice Południowej Afryki, torując drogę do przyszłego rozwoju na tych ważnych rynkach. Ponadto Opel dołączył do lokalnej organizacji Groupe PSA na Ukrainie.