OPEL: RUSZYŁA WYPRZEDAŻ MODELI Z ROCZNIKA 2014

Opel_837

Koniec roku jest tradycyjnie okresem przedświątecznych zakupów i polowania na okazje. W tym czasie nabywcy szczególnie czekają na wyprzedaże samochodów z mijającego roku produkcji.

Właśnie z myślą o tego typu klientach firma Opel przygotowała w ramach kampanii „Wyprzedaż nie do podrobienia” specjalne oferty na swoje modele.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Wybrane auta, w zależności od modelu, są dostępne w cenach nawet do 20 000 zł niższych niż oferta cennikowa. Wśród wyprzedażowych okazji znajdziemy m.in. miejską Corsę z silnikiem 1.2 o mocy 85 KM, klimatyzacją i fabryczną instalacją LPG z upustem o wartości 7 500 zł. Astrę z silnikiem 1.4 o mocy 140 KM i fabryczną instalacją LPG można teraz kupić o 12 000 zł taniej. Natomiast różne warianty silnikowe Astry w wersji Active to cena niższa o 9 000 zł. Pozostałe modele są dostępne w równie atrakcyjnych ofertach.

– Dla tych, którzy zastanawiają się jakie auto wybrać mamy prostą odpowiedź – najlepszą opcją jest oczywiście Opel. Corsa, Mokka i Meriva to liderzy swoich segmentów wśród klientów indywidualnych. Cieszymy się, że to właśnie ci klienci darzą nas największym zaufaniem – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

Modele Opla odnoszą sukcesy – miejska Corsa, ze sprzedażą 3 590 sztuk od stycznia do października 2014, zajęła pierwsze miejsce w swojej kategorii. Liderami swoich segmentów zostały także miejski SUV Mokka (1 280 sztuk) oraz rodzinny minivan Meriva (982 sztuki).

– W tym roku ponad 30 procent więcej klientów indywidualnych wybrało samochody naszej marki. Liczymy na to, że wprowadzona właśnie oferta wyprzedażowa jeszcze bardziej umocni pozycję Opla wśród liderów sprzedaży na polskim rynku – powiedział Wojciech Mieczkowski.

Dużą popularnością klientów cieszą się samochody z fabryczną instalacją LPG. Oferta Opla na modele zasilane gazem pozwala zaoszczędzić nie tylko w czasie jego użytkowania, ale również podczas zakupu. Producent jest liderem sprzedaży tego typu samochodów w Polsce. W okresie od stycznia do października br. do klientów trafiło 1 590 aut marki z fabryczną instalacją LPG, co stanowi 36 proc. całego wolumenu rynku.

Największym powodzeniem cieszyły się modele Corsa – 901 sztuk i Astra – 490 sztuk. Opel oferuje najszerszą gamę produktów z fabryczną instalacją LPG na polskim rynku – od ADAMa aż po rodzinnego vana – Zafirę Tourer.