PEUGEOT: NOVAK DJOKOVIC NOWYM AMBASADOREM MARKI

P 1_13176

Peugeot wybrał na swojego międzynarodowego ambasadora. Został nim tenisista Novak Djokovic. Decyzja ta potwierdza strategię marki w dziedzinie „białego” sportu, i to w jubileuszowym roku 30-lecia współpracy z turniejem Roland Garros – French Open.

O podjęciu współpracy zadecydowała światowa sława Novaka Djokovica, a w szczególności jego popularność w Chinach, które są największym rynkiem samochodowym na świecie.


Zobacz także:
SPORT


Tenis jest jedną z dziedzin, w którą Peugeot angażował się od bardzo dawna. Podpisana z Novakiem Djokovicem trzyletnia umowa o współpracy pozwala na wykorzystywanie jego wizerunku przez wszystkie piony marki, we wszystkich mediach i na całym świecie. Logo Peugeot pojawi się na lewym rękawie koszulki noszonej przez Novaka Djokovica podczas wszystkich turniejów, w których weźmie udział.

P 2_13151_01

Wybór Novaka Djokovica na ambasadora marki był oczywisty. Numer 2 światowego tenisa jest uosobieniem wartości Peugeot: wysokich wymagań, stylu i emocji.

– Cieszę się, że mogę reprezentować sławną i znaną na całym świecie francuską markę, mającą ponad 200-letnie doświadczenie w produkcji samochodów. W moich oczach Peugeot jest uosobieniem francuskiej elegancji, wyrafinowania oraz pewnego stylu życia – oświadczył Novak Djokovic.

Djokovic rozpocznie swój sezon podczas turnieju Australian Open 13 stycznia 2014.

W Polsce ambasadorem marki jest tenisista Jerzy Janowicz.

Nie brakuje jednak takich, którzy woleliby, aby producent samochodów interesował się raczej w większym stopniu sportem samochodowym, tym bardziej, jeśli odnosił w nim wielkie sukcesy…

tenis_11