PIERWSZY PRZEGLĄD NAJMNIEJSZEGO MODELU ROLLS‑ ROYCE

rol-rolce-ma1

Wiosną 2017 roku firma Rolls- Royce Motor Cars pokazała wyjątkowy koncept stworzony dla bardzo wyjątkowego klienta – dziecięcego oddziału chirurgii jednego dnia szpitala St Richard’s w Chichester (West Sussex), rodzimej miejscowości marki.

Odpowiednio nazwany pojazd – SRH (St Richard’s Hospital) pozwala oczekującym na zabieg małym pacjentom pokonać korytarze oddziału pediatrycznego oznaczone znakami drogowymi i wjechać do sali operacyjnej.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Samodzielne prowadzenie auta redukuje stres u dzieciaków.

12 miesięcy później Rolls- Royce Motor Cars powitał swojego najmniejszego członka rodziny, który powrócił do Goodwood, by przejść swój pierwszy przegląd. Samochód świetnie przeszedł badanie. Technicy z centrum badawczego nie znaleźli niczego, co wymagałoby naprawy i wystawili świadectwo zdrowia. Średnio jeden pacjent dziennie wjeżdża tym Rolls- Roycem na zabieg.

– Zachwyceni rodzice opowiadali nam o emocjach, które budziła u dzieci perspektywa przejechania się mini Rolls- Roycem. Nasi pacjenci zamiast denerwować się perspektywą zabiegu, koncentrowali się na radosnym doświadczeniu pokonywania szpitalnych korytarzy samemu kierując samochodem. Zauważaliśmy także, że szczególnie ojcowie zachwycają się aspektami technicznymi oraz projektowymi i często sami chcą usiąść za kółkiem! Możliwość prowadzenia takiego samochodu stała się ważną częścią wizyty w naszym szpitalu zarówno dzieci, jak i ich rodzin – powiedziała Sue Nicholls, pielęgniarka pediatryczna ze szpitala St Richard’s.

– Jesteśmy zachwyceni, że Rolls- Royce SRH z sukcesem spełnia swoje zadanie – pozytywnie wpływa na dzieci I ich rodziców podczas pobytu w szpitalu. Ten projekt jest pokazem umiejętności i technologii na najwyższym światowym poziomie, którymi dysponuje nasz zespół realizujący projekty na zamówienie i wszystkie inne działy firmy w Goodwood. To także dowód na to, że nasi wysoko wykwalifikowani pracownicy i pracowniczki chcą działać na rzecz lokalnej społeczności – mówi Andrew Ball, szef działu Corporate Relations, Heritage and Philanthropy, Rolls-Royce Motor Cars.