PORSCHE: ZNANY SZEF KUCHNI ZA KIEROWNICĄ 911 TARGA

pors-amaro1

Jak połączyć przyrządzanie super- dań z przyjemnością z jazdy i osiągami? Proste – nabyć Porsche.Tak zrobił Wojciech Modest Amaro, najsłynniejszy polski szef kuchni.

Właśnie odebrał on swoje nowe 911 Targa 4S. W charakterystycznym, szarym kolorze lakieru Crayon oraz niebiesko- szarą skórzaną tapicerką wewnątrz.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Ponad 50 lat temu model dał początek nadwoziu typu targa, a dziś wciąż stanowi najbardziej wysmakowaną formę połączenia coupé i kabrioletu.

pors-amaro2

– Istotą wielkiej gastronomii jest wysoka jakość utrzymywana przez cały czas. Właśnie to cenią inspektorzy Michelina. A ja to samo cenię w Porsche: konsekwencję w zachowaniu najwyższego poziomu. Osiągów, jakości, techniki – mówi Wojciech Modest Amaro, szef kuchni Atelier Amaro, pierwszej restauracji w Polsce nagrodzonej gwiazdką Michelin, i twórca współczesnej, autorskiej interpretacji polskiej kuchni.

Jako ambasador marki Porsche od kilku lat pozostaje wierny kultowej „911”.

– W kuchni najważniejszy jest smak. Wierzę, że podobnie jest z samochodami. Targa to szczególna kompozycja: łączy przyjemność z jazdy pod gołym niebem i sportowe doznania podczas jazdy z niebanalnym stylem – dodaje słynny szef kuchni.

Jego nowe Porsche 911 Targa napędza 6-cylindrowy, podwójnie turbodoładowany silnik typu bokser o pojemności 3 litrów i mocy 420 KM, połączony z dwusprzęgłową przekładnią PDK oraz napędem na cztery koła. Dzięki pakietowi Sport Chrono samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w równe 4 sekundy. Jego prędkość maksymalna przekracza „magiczną” barierę „300” – wynosi dokładnie 301 km/h.

pors-amaro3

Konfigurując swój egzemplarz Porsche 911 Targa, Wojciech Modest Amaro postawił na szary lakier oraz niebiesko- szarą skórzaną tapicerkę. Indywidualny charakter auta podkreślają 20-calowe obręcze 911 Turbo i czarny pałąk Targa z satynowym wykończeniem. Całość uzupełniają diodowe reflektory z czarnym wypełnieniem, lusterka boczne SportDesign.

A także dyskretne detale z palety opcji Porsche Exclusive Manufaktur w postaci lakierowanego logo z tyłu samochodu czy w kabinie: pasy bezpieczeństwa mają ten sam szary odcień co lakier karoserii. O komfort jazdy dba szereg opcjonalnych elementów, m.in. wentylacja foteli oraz adaptacyjny tempomat.

– Od zawsze przyznaję, że lubię rywalizację. Oczywiście zdrową rywalizację. Mam w sobie sportowego ducha i determinację do działania. Ciągle myślę, że jeszcze sporo przede mną. A jednocześnie doceniam chwile, gdy mogę zwolnić – taki życiowy balans. 911 to właśnie taki typ samochodu, sportowy i uniwersalny zarazem – jest szalenie precyzyjny, jednak nie męczy na co dzień. Targa dodaje do tego coś jeszcze: gdy złożę dach, mogę być bliżej natury. Ale z dachem czy bez, wygląda tak samo zjawiskowo – podsumowuje Wojciech Modest Amaro.