POZNAŃ MOTOR SHOW 2018: POLSKA PREMIERA MAZDY6

mazda6-po1

Targi motoryzacyjne w Poznaniu (6-8 kwietnia) będą miejscem polskiej premiery nowej Mazdy6. Na Motor Show ujawnione zostaną cenniki i poziomy wyposażenia flagowego modelu producenta.

I to zarówno w wersji Sport Kombi, jak i Sedan. Wiadomo, że pierwsze egzemplarze trafią do salonów pod koniec czerwca.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE

POZNAŃ MOTOR SHOW 2018


 

Mazda6 wyróżnia się elegancką stylistyką nadwozia, a nowy projekt wnętrza, który uzupełniają wentylowane siedzenia, innowacyjny wyświetlacz head- up dostępny seryjnie w każdej wersji wyposażenia, czy unowocześniony zestaw wskaźników z ekranem TFT w centralnej części, potwierdzają dbałość o jakość w każdym detalu.

mazda6-po2

Nowa Mazda to rozwiązania technologiczne Skyactiv, które zwiększają dynamikę prowadzenia i sztywność nadwozia, wprowadzają modyfikacje układu kierowniczego i poprawiają aerodynamikę. Właściwości jezdne nieodzownie łączą się z aktywnymi systemami bezpieczeństwa. Nowy model wyposażony jest w rozszerzony pakiet zaawansowanych systemów bezpieczeństwa i-Activsense wzbogacony m.in. o aktywny tempomat Mazda Radar Cruise Control z systemem Stop& Go oraz system kamer 360°.

Ukoronowaniem wyrafinowanego stylu jest specjalna wersja SkyDream wyposażona w ekskluzywną tapicerkę ze skóry Nappa doskonale współgrającą z elementami wnętrza wykonanymi z drewna Sen, które w japońskiej tradycji wykorzystywane jest do budowy instrumentów muzycznych i produkcji mebli.

mazda6-po3

– Poznańska premiera Mazdy6 jest dla naszej marki bardzo ważnym wydarzeniem, gdyż jest to najpopularniejszy model w historii marki w Polsce. Nie mam wątpliwości, że nowa Mazda6 zaskoczy poziomem komfortu, elegancją i właściwościami jezdnymi, zarezerwowanymi dotychczas dla aut z segmentu premium – podkreśla Szymon Sołtysik, Dyrektor PR Mazda Motor Poland.

Premierowej prezentacji nowego auta towarzyszyć będzie pełna gama modeli od miejskiej Mazdy2 przez kompaktową Mazdę3 i zdobywające coraz większą popularność SUV-y CX-3 oraz CX-5, których udział w całkowitym portfolio sprzedaży marki na świecie wynosi niemal 40 proc.

Na stoisku marki nie zabraknie także cieszącej się statusem kultowej MX-5, która w 2017 r. była najchętniej kupowanym nowym samochodem ze składanym dachem w Polsce.

mazda6-po4