PREMIO: LAUR KONSUMENTA 2013 – ODKRYCIE ROKU

Laur

Sieć serwisów samochodowych Premio została wyróżniona przez jury konkursu ‘Laur Konsumenta 2013’ w kategorii ‘Odkrycie Roku’. Firma zdobyła ten tytuł m.in. dzięki ostatniej kampanii reklamowej „Fiat 500 od Premio”.

Kategoria ‘Odkrycie Roku’ została stworzona z myślą o nowych, ale zdobywających popularność produktach lub markach, a także o takich, które zostały zaprezentowane za pomocą nowej, ciekawej i przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej.


Zobacz także:
OPONY
ROZMAITOŚCI


W konkursie mogą wziąć udział również produkty i marki, które przeszły lifting marketingowy lub takie, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie.

O nominacji do prestiżowego tytułu ‘Odkrycie Roku’ decyduje duże zainteresowanie danym produktem lub marką. Nagrodę otrzymują nieliczne firmy i producenci. O jej przyznaniu decyduje specjalnie powołana redakcyjna komisja weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. W przypadku marki Premio decyzja została podjęta przede wszystkim dzięki ciekawej kampanii promocyjnej, dzięki której – według kapituły – zaistniała w świadomości potencjalnych oraz ugruntowała pozycję wśród stałych klientów i wyróżniła się na tle tegorocznej konkurencji.

– Laur Konsumenta to ważny plebiscyt, a kategoria Odkrycie Roku jest wyjątkowym wyróżnieniem w ramach tego konkursu. Jesteśmy dumni, że nasza kampania i działania marketingowe zostały dostrzeżone przez jury. Mamy nadzieję, że dzięki niej klienci będą jeszcze chętniej odwiedzać nasze serwisy Premio w całym kraju – powiedział Tomasz Drzewiecki, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Detalicznej Grupy Goodyear Polska.

Premio to obecnie sieć 123 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm.