PREMIUM ARENA ŁÓDŹ: NOWY DEALER BMW i MINI

Premium Arena to nowy łódzki dealer BMW i MINI. Trzykondygnacyjny salon o powierzchni 4000 m kw. został wyposażony m.in. w bar, parking podziemny i elektryczną platformę do transportu samochodów. Koncepcja architektoniczna Premium Areny zyskała uznanie w oczach BMW Building and Equipment Consulting.

Trzykondygnacyjny budynek zaprojektowany został przez pracownię architektoniczną Bogdana Niepsuja. Dwie kondygnacje wystawiennicze, z których górna jest galerią pozwalającą na ekspozycję i podziwianie aut ustawionych piętro niżej, pomieszczą 12 modeli BMW i wszystkie linie modelowe MINI jednocześnie. Arena, jako jeden z niewielu salonów w Polsce, może pochwalić się własnym parkingiem podziemnym na 28 samochodów, które, chronione przed wpływem warunków atmosferycznych, oczekują na swój debiut w salonie lub wydanie klientowi. Trzy kondygnacje obsługuje winda towarowa, a zdalnie sterowana platforma transportuje auta do wybranych miejsc parkingowych. Na pierwszym piętrze zostały ulokowane biura i powierzchnia wystawiennicza dla samochodów z oferty BMW Premium Selection.

Dziesięciostanowiskowy serwis spełnia wszystkie standardy jakości obsługi.

Projekt Premium Areny wzbudził zainteresowanie wśród przedstawicieli BMW Building and Equipment Consulting, komórki odpowiedzialnej za wdrażanie standardów architektonicznych oraz wyposażenia salonów, serwisów i magazynów sieci dealerskiej BMW. Wizualizacja projektu Premium Areny trafiła na okładkę broszury, przeznaczonej dla europejskich dealerów, biorących udział w premierze nowego BMW serii 3 w Portugalii.

Premium Arena to kolejna już inwestycja firmy Bednarek. Znany, łódzki dealer od 20 lat buduje swoją markę w regionie, oferując samochody Skody i Volkswagena. Salon Volkswagen Bednarek otrzymał w 2011 roku tytuł „Salonu Samochodowego Roku” przyznawany corocznie przez Polską Izbę Motoryzacji jako wyróżnienie dla najciekawszego spośród polskich obiektów wybudowanych w poprzedzającym roku. W zamyśle właścicieli, nowy łódzki punkt dealerski BMW i pierwszy łódzki punkt dealerski MINI, mają zaoferować zupełnie nową jakość w obsłudze klientów poszukujących samochodów z najwyższej półki.

– W biznesie bardzo ważna jest umiejętność wybierania dla swoich działań odpowiedniego czasu i miejsca. Oba te elementy świetnie się ze sobą zgrały w przypadku salonu BMW i MINI. Znaleźliśmy wspólny język i wizję z BMW, a to otworzyło drogę do realizacji tego wyzwania – bo tak traktuję Premium Arenę. Jest to biznesowe, logistyczne i emocjonalne wyzwanie. Nie ukrywam też, że bardzo podobała mi się możliwość stworzenia czegoś od podstaw – salon MINI to pierwsze przedstawicielstwo tej marki w Łodzi i regionie. Z kolei samochody BMW pozwoliły rozszerzyć nam gamę modelową i dotrzeć do nowych klientów. Zbudowaliśmy w Łodzi nowoczesny salon i zrobimy wszystko, by pokazać, że jesteśmy godni nazwy Premium Arena – mówi Tomasz Bednarek, Prezes Zarządu Premium Areny.