QUATAR MOTOR SHOW 2012: SKODA PREZENTUJE MISSIONL

Podczas salonu samochodowego Qatar Motor Show 2012, Škoda po raz kolejny zaprezentowała swą międzynarodową strategię wzrostu. Prezentując MissionL, marka po raz pierwszy poza Europą odkryła szczegóły swej nowej kompaktowej limuzyny oraz elementy nowego designu.

Nowa kompaktowa limuzyna zostanie wprowadzona na najważniejsze rynki już w 2012 roku i będzie odgrywać główną rolę w modelowej ofensywie Skody. Ponadto, poszerzy paletę oferowanych przez markę samochodów o nowy segment – usytuowany pomiędzy Fabią a Octavią. Jednym z rynków, na których planowane jest wprowadzenie tego modelu jest również Katar.

Do 2018 roku Škoda planuje zwiększyć globalną sprzedaż swych samochodów do poziomu co najmniej 1,5 miliona sztuk rocznie. W 2011 roku sprzedaż marki wzrosła o 15 procent, osiągając rekordową liczbę 879 200 samochodów.

Modelowa ofensywa 2011 rozpoczęła się od udanego wprowadzenia na czeski rynek samochodu miejskiego Citigo i kompaktowej limuzyny Rapid, przeznaczonej na rynek indyjski.

Poza MissionL, na targach motoryzacyjnych w Katarze marka Škoda pokazała także Fabię, Octavię, Yeti i Superba, jako modele dostępne na lokalnym rynku.