RENAULT: AMBASADORZY MARKI TESTOWALI NOWE CLIO

renault-clio-n0

Ambasadorzy marki Renault Katarzyna Glinka, Lidia Popiel i Mariusz Przybylski oraz Aleksandra Nieśpielak przetestowali nowe Renault Clio.

Piąta odsłona najpopularniejszego modelu będzie dostępna w polskich salonach pod koniec września.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Testy nowego Renault Clio odbywały się pod hasłem Hi Five. Znane aktorki, fotografka i projektant mody mieli okazję przekonać się, jak najnowsza odsłona Clio sprawdza się podczas jazdy po górskich drogach w Karkonoszach.

 

Nowe Renault Clio kontynuuje tradycję samochodu idącego z duchem czasu oraz całkowicie bezpiecznego – auto otrzymało pięć gwiazdek w teście EuroNCAP. Najnowszą wersję tego najchętniej kupowanego modelu marki cechuje dynamiczny charakter, doskonałe trzymanie się drogi oraz zastosowanie nowoczesnych technologii.

Nowy model zyskał dojrzalszą stylistykę nadwozia i zupełnie nowe wnętrze, a także rozbudowaną ofertę systemów wspomagania prowadzenia. Wśród wprowadzonych rozwiązań znajdują się m.in. kamera 360° i aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania rowerzystów i pieszych, jak również system Easy Pilot – asystent jazdy w korku i na autostradzie.

Jest to system jazdy autonomicznej poziomu drugiego, po raz pierwszy oferowany w samochodach Renault. Ceny nowego Clio zaczynają się od 46 900 zł.