RENAULT PRO+ POKAZAŁ NA TARGACH NOWĄ OFERTĘ WODOROWĄ

solutrans_renault1

Renault Pro+ na zakończonych Międzynarodowych Targach Rozwiązań dla Transportu Drogowego i Kolejowego Solutrans, które odbyły się w Lyonie zaprezentował nowości.

Na stoisku pojawiło się 20 samochodów opartych o nowe modele Trafic i Master.


Zobacz relacje:

UŻYTKOWE

ECO


 

solutrans_renault2

Renault Pro+, silny gracz rynku elektrycznych lekkich samochodów dostawczych w Europie, zaprezentował również innowacje, w tym napędzane wodorem Renault Kangoo Z.E. Hydrogen i Master Z.E. Hydrogen, które były dostępne do jazd testowych.

Renault Pro+ było obecne na trzech stoiskach i w centrum jazd testowych. Dwa z nich poświęcono wiedzy technicznej marki w zakresie tworzenia skrojonych na miarę rozwiązań. Prezentowane zabudowy to: wywrotki, podnośnik koszowy, karetka, kamper, autobus i samochód do transportu osób o ograniczonej mobilności. Na wystawie znalazł się również show car Kangoo Z.E. Concept, będący zapowiedzią designu nowego Kangoo, którego premiera zaplanowana jest na rok 2020.

solutrans_renault3

Trzecie stoisko wewnątrz poświęcone zostało najnowszym innowacjom Renault w obszarze lekkich samochodów dostawczych z napędem elektrycznym:
– Renault EZ-Flex, eksperymentalnemu autu elektrycznemu do miejskich dostaw;
– Renault Kangoo Z.E., liderowi segmentu elektrycznych lekkich samochodów dostawczych w Europie;
– Renault Kangoo Z.E. Hydrogen z napędem wodorowym, który został zaprezentowany pod koniec października, a którego sprzedaż rozpocznie się przed końcem 2019 roku;
– Renault Master Z.E. Hydrogen Large Volume, którego sprzedaż rozpocznie się od połowy 2020 roku;
– Centrum jazd testowych, gdzie można przeprowadzić test dwóch innowacyjnych modeli z napędem wodorowym: Kangoo Z.E. Hydrogen i Master Z.E. Hydrogen.

solutrans_renault4

Przy wejściu na targi znajdował się concept car Renault EZ-Pro, który jest ucieleśnieniem wizji marki o przyszłości dostaw ostatniego kilometra. U jego boku ustawiono dwa klasyczne lekkie samochody dostawcze: Estafette Glacier i Félix Potin o dużej ładowności.

solutrans_renault5