RENAULT TRUCKS: NOWY KERAX XTREM Z DUŻYMI KOŁAMI

kerax_extrem_24

Renault Trucks poszerzyło gamę pojazdów Kerax 8×4 XTREM w Europie o wersję z 24-calowymi kołami. Stworzony z myślą o najcięższych warunkach pracy i masie całkowitej do 50 ton. To pierwsza ciężarówka z tak dużymi z kołami, dopuszczona do jazdy po drogach publicznych na kontynencie.

– Dzięki zwiększeniu prześwitu oraz kątów zejścia i natarcia, Kerax 8×4 z kołami o średnicy v24 cali z jeszcze większą łatwością pokonuje napotkane na drodze przeszkody. Ponadto, większa sprężystość opon oraz felg podnosi wytrzymałość na uderzenia, które często mają miejsce podczas pracy w trudnych warunkach – podkreśla Patrice Roeser, Manager Produktu Gamy Budowlanej.


Zobacz także:
UŻYTKOWE


Nowa wersja Keraxa 8×4 XTREM z 24-calowymi kołami jest jak do tej pory jedyną tego typu ciężarówką w Europie dopuszczaną do użytku na drogach publicznych.

– Ten pojazd, to niezwykle wytrzymałe narzędzie pracy o dopuszczalnej masie do 50 t, które przyczyni się do znacznego obniżenia kosztów operacyjnych naszych klientów, bo dzięki świadectwu homologacji na poruszanie się po drogach publicznych, mogą oni korzystać z Keraxa XTERM przy kilku projektach budowlanych jednocześnie – dodaje Patrice Roeser.

Kerax 8×4 XTREM o 24-calowych kołach już udowodnił swoją przydatność w różnych zakątkach świata, między innymi w Zachodniej Afryce, gdzie jest użytkowany przy pracach związanych z budową dróg i rurociągów naftowych oraz w chilijskich Andach na wysokości 4 500 m. Nowa wersja Kerax 8×4 XTREM jest obecnie dostępna na terenie całej Europy (oprócz Niemiec) z rozstawem osi 4 350 mm oraz 4 500 mm. Standardowo ten Kerax jest wyposażony w opony Michelin X Works.

W sprzedaży pojawił się także Kerax 8×4 XTREM z kołami o szerokości 22,5 cala z wyposażeniem niezbędnym do pracy w trudnych warunkach: ramą podwozia wzmocnioną od silnika aż po zakończenie tylnego zwisu, czterema wzmocnionymi resorami parabolicznymi, oraz mostem osiągającym 36 ton nośności.