SEUL 2017: NOWY SUV SSANGYONGA BĘDZIE NAZYWAŁ SIĘ REXTON

Rexton_ssan1

SsangYong odsłonił nazwę oraz pokazał wygląd zewnętrzny oraz kabiny modelu Y400. Firma zdecydowała się nadać nowemu autu nazwę ‘Rexton’ (‘G4 Rexton’ na rynku koreańskim), by podkreślić dziedzictwo tożsamości modelu.

Opracowywany przez SsangYonga nowy model flagowego SUV-a znany był pod nazwą projektową ‘Y400’.


Zobacz także:

SALONY SAMOCHODOWE


 

SsangYong oczekuje, że Rexton nowej generacji będzie konkurował z tradycyjnymi terenowymi SUV-ami w segmentach D i E. Będzie on przeznaczony dla klientów łączących dążenie do sukcesu z umiejętnością czerpania przyjemności z relaksu.

Nowe auto, jako prawdziwy SUV, odnowi tożsamość marki SsangYong zachowując jednocześnie wartość marki kultowego Rextona.

Rewolucja w prowadzeniu: duża moc i niezawodność prowadzenia dzięki zastosowaniu pełnej ramy nośnej i systemu FR (silnik z przodu, napęd na tylną oś), oraz napęd na cztery koła.

Rexton_ssan2

Rewolucja w bezpieczeństwie: nadwozie na ramie typu quad- frame wykonanej ze stali o bardzo wysokiej wytrzymałości oraz 9 poduszek powietrznych.

Rewolucja w stylu: majestatyczny i charyzmatyczny wygląd .

Rewolucja technologiczna: Apple Carplay i Android Auto z funkcją wyświetlania ekranu smartfona, 3D AVM (Around View Monitoring, obraz z kamer obejmujący pełne 360 stopni wokół samochodu), szeroki 9,2-calowy wyświetlacz HD itd.

Rexton uosabia prężny i dynamiczny styl autentycznego SUV-a, zaś filozofia projektowa SsangYonga „Nature- born 3Motion” (potrójny ruch zrodzony w naturze), a szczególnie koncepcja „Dignified Motion” (dostojny ruch), odpowiadają za ‘złoty podział’ proporcjonalnie zbudowanego samochodu.

Wnętrze pojazdu zaprojektowano tak by zapewnić użytkownikom luksusową atmosferę i dobre samopoczucie, jednocześnie dbając o przestronność dla pasażerów siedzących w pierwszym i drugim rzędzie.

Rexton zostanie pokazany po raz pierwszy podczas rozpoczynającego się 30 marca 2017 r. Salonu Samochodowego w Seulu, następnie zaś trafi do sprzedaży w Korei w pierwszej połowie tego roku, a na rynki światowe – w drugiej.