SKODA NADAL LIDEREM RYNKU W POLSCE – DYREKTOR ZADOWOLONY

sprzedaz-pol1

Uzyskany przez Skodę rezultat sprzedaży za pierwsze półrocze br. sprawia, że marka utrzymała pozycję lidera na polskim rynku motoryzacyjnym.

Wynik to 34 672 zarejestrowane samochody. Przodują modele Octavia oraz Fabia, rośnie popularność dwóch SUV-ów: Karoqa oraz Kodiaqa.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI

ECO


 

Producent kontynuuje ofensywę i zapowiada rozbudowę oferty o kolejnego SUV-a, a także modele z napędem hybrydowym i elektrycznym.

sprzedaz-pol2

– Z przyjemnością podsumowujemy pierwsze półrocze 2019 roku, w którym kolejny raz z rzędu zostaliśmy liderem rynku. Nie byłoby to możliwe bez zaufania, którym od lat darzą nas Polacy. Cieszę się, że odpowiadamy na zmieniające się potrzeby konsumentów i trafiamy do nich z naszą ofertą. Osiągnięte przez nas wyniki dowodzą, że kierunek który obraliśmy jest właściwy. Podkreśla to pozytywny odbiór nowej Fabii, Octavii, czy modeli z rodziny SUV-ów. Jesteśmy przekonani, że nowości, które wkrótce uzupełnią nasze portfolio produktowe oraz modele z napędem hybrydowym i elektrycznym pozwolą nam osiągać jeszcze lepsze rezultaty – podsumowuje Tomasz Porawski, Dyrektor marki Škoda w Polsce.

Podwójne modelowe zwycięstwo

Pierwsze półrocze br. Škoda zamyka ze świetnymi wynikami dwóch modeli. Najchętniej wybieranym przez Polaków autem była Octavia, której na rynek trafiło 10 334 egzemplarze. Kolejne miejsce na podium zajęła nowa Fabia. Dostarczono ją do klientów w liczbie 9 269 sztuk.

sprzedaz-pol4

Miejskie auto zyskało wyraziste oblicze w 2018 roku. Dzięki zmianom w obrębie designu nadwozia i wnętrza oraz rozwiązaniom technologicznym z zakresu bezpieczeństwa, stało się jeszcze chętniej wybieranym samochodem. W przyszłym roku swoją premierę będzie świętowała także nowa Octavia. Model zadebiutuje w kolejnej, czwartej odsłonie.

Lider zaufania

Wieloletnia dominacja Škody w Polsce to wyraz zaufania konsumentów i wynik konsekwentnie realizowanej strategii sprzedażowej i komunikacyjnej. Nadchodzące miesiące to ekspansja modelu Scala, który posiada ciekawy design oraz starannie zaprojektowane detale.

W drugiej połowie roku polską premierę w portfolio marki będzie mieć także kolejny SUV, miejski Kamiq. Nowością w ofercie będzie również odświeżona gama flagowego modelu Superb – uterenowiona wersja Scout.

sprzedaz-pol3

Ofensywa modeli hybrydowych i elektrycznych

Gamę modeli Superb uzupełni samochód z napędem hybrydowym typu plug-in Superb iV, który pozwoli nawet na 55 km bezemisyjnej jazdy (WLTP). Równocześnie zadebiutuje w pełni elektryczny Citigo-e iV. Oba pojazdy wejdą do sprzedaży na początku 2020 roku.

– Škoda jest liderem rynku, który nie spoczywa na laurach. Aktywnie wprowadzamy nowe modele, a także, odważnie patrząc w przyszłość, poszerzamy naszą ofertę o napędy nisko- i bezemisyjne. W ten sposób jesteśmy blisko klienta i tworzymy dla niego całościową ofertę – podsumowuje Tomasz Porawski.