TOC EUROPE 2018: NOWOŚCI CONTINENTALA NA TARGACH

Continental-pp1

Podczas targów TOC Europe 2018 w Rotterdamie, Continental przedstawił nową ofertę różnorodnych rozwiązań dla pojazdów i maszyn portowych.

Pod hasłem „Niezawodne opony. Inteligentne rozwiązania. Nowoczesne terminale” została zaprezentowana nowa mieszanka Port Plus w gamie opon V.ply.


Zobacz także:

UŻYTKOWE

OPONY


 

Pokazano także nowoczesne systemy ContiPressureCheck i ContiConnect zwiększające wydajność oraz bezpieczeństwo urządzeń pracujących w portach i terminalach poprzez monitorowanie ciśnienia i temperatury w oponach.

Wytrzymałe opony V.ply o dłuższej żywotności

Ciągniki, wózki, suwnice oraz reach stackery pracujące w portach, które muszą zapewnić zdolność załadunku i transportu ciężkich towarów są większe, wyższe i szybsze, a przez to bardziej wymagające pod względem ogumienia. Przy podnoszeniu i układaniu kontenerów w porcie, pojazdy te często skręcają oraz zawracają w miejscu, co powoduje szybkie nagrzewanie się opon i większe ich zużycie.

Nowa mieszanka Continental Port Plus redukuje ilość wytwarzanego ciepła, minimalizuje zużycie i wydłuża żywotność opony.

– W ciągu ostatniego roku testowaliśmy nową mieszankę wśród naszych klientów i w niektórych przypadkach osiągnęliśmy nawet dwukrotnie dłuższą żywotność opon – powiedział Julian Alexander, Product Line Manager Material Handling, Continental CST.

Inteligentne rozwiązania

Bezpieczeństwo i wydajność to kluczowe czynniki sukcesu w branży portowej. Niestety częstą przyczyną awarii maszyn jest zbyt niskie ciśnienie opon. Rozwiązaniem tego problemu są cyfrowe systemy monitorowania temperatury i ciśnienia w oponach: ContiPressureCheck dla pojedynczych pojazdów oraz ContiConnect dla całych flot.

Zamontowane wewnątrz opon inteligentne czujniki nieustannie mierzą temperaturę oraz ciśnienie i przekazują dane, które mogą być wyświetlane w kabinie kierowcy, urządzeniu przenośnym lub w portalu internetowym osobom nadzorującym flotę w czasie rzeczywistym. Wysyłane w ten sposób alerty i ostrzeżenia mają umożliwić im natychmiastową reakcję i podjęcie działań naprawczych, aby uniknąć uszkodzenia opon. Wszystko po to, aby usprawnić pracę w porcie, uniknąć nieplanowanych przestojów oraz poprawić bezpieczeństwo.

Continental aktywnie rozwija dział opon specjalistycznych (CST) i rozbudowuje swoją ofertę dotyczącą opon oraz cyfrowych rozwiązań o bardzo wąskiej specjalizacji przeznaczonych do różnego rodzaju pojazdów wykorzystywanych w przemyśle.