VOLKSWAGEN GROUP POLSKA: NOWY SZEF MARKETINGU

Rally Great Britain (Wales) 2013

W grudniu stanowisko dyrektora marketingu i PR marki Volkswagen w spółce Volkswagen Group Polska objął Marek Wziątek. Będzie on odpowiadał za planowanie i wdrożenie strategii marketingowej marki.

Na co dzień będzie kierował pracą dwóch zespołów skupionych na komunikacji marketingowej i komunikacji PR.

Marek Wziątek w swojej dotychczasowej karierze piastował różne stanowiska w działach marketingu. Przez sześć lat pracował w Imperial Tobacco na stanowisku senior brand managera marek papierosowych. Przez ostatnie 7 lat związany był z Kompanią Piwowarską, w której pełnił funkcje w obszarze Brand Marketingu oraz komunikacji marketingowej.

Pracował z markami Wojak oraz Żubr. To właśnie marce Żubr poświęcił najwięcej czasu i przez ponad 5 lat pracy miał duży wpływ na jej sukces rynkowy. Następnie objął stanowisko Dyrektora Zespołu Komunikacji i Serwisu Marketingu, odpowiedzialnego m. in. za działania z zakresu Brand Designe, PR, Interactive, mediów i sponsoringu.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI