WOŚP 2018: MAZDA POLSKA WSPIERA ORKIESTRĘ – AUKCJA TRWA

Soul_of_M1

Mazda Polska przekazuje na aukcję flakon wody perfumowanej „Soul of Motion” (Dusza Ruchu), stworzonej przy współpracy z marką Shiseido. Przedmiot aukcji nie jest dostępny w sieci sprzedaży w Polsce.

Zapach oddaje siłę, pasję i witalność stylistyki projektowania japońskiego producenta. Jego twórcy zdecydowali się na nuty drzewne wyrażające siłę, skórzane — ze względu na ich witalność i różane kojarzące się z pasją i namiętnością.


Zobacz także:

SPORT

MOTO ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2018


 

Unikalna woda perfumowana Mazda Soul of Motion w specjalnie zaprojektowanym flakonie to jedyny taki egzemplarz i dostępy tylko na aukcji na rzecz WOŚP 2018! Zapach stworzony przez Shiseido specjalnie dla Mazdy można licytować do 14 stycznia do godz. 12:00 na aukcje.wosp.org.pl.

Mazda postrzega swoje samochody jako dzieła sztuki. Kierunki tej sztuki wyznacza filozofia projektowania KODO — Dusza Ruchu, której ideą jest ożywienie pojazdów dzięki nasyceniu ich kształtów dynamiczną energią i witalnością żywych, aktywnych istot. Firma nieustannie doskonali stylistykę KODO, odwołując się do rozmaitych zmysłów.

Woda perfumowana Soul of Motion stała się sławna nie tylko ze względu na zapach, ale także niepowtarzalne, ascetyczne opakowanie. Szklany flakon jest ukryty w osłonie, której delikatnie zakrzywione powierzchnie wywołują wrażenie napięcia i oczekiwania, podobnie, jak utrzymany w stylistyce KODO wygląd zewnętrzny Mazdy. Chromowana osłona wykonana jest niezwykle precyzyjnie, a nieskazitelna powierzchnia z niezwykłą głębią daje efekt odbicia otoczenia. Flakon zdobył uznanie międzynarodowych ekspertów w dziedzinie wzornictwa, wygrywając złotą nagrodę iF Design Award 2017 w kategorii opakowań.

W kompozycji zapachu dominują nuty drzewne wyrażające siłę, skórzane — ze względu na ich witalność i różane kojarzące się z pasją i namiętnością. Aby uzyskać charakterystyczne dla samochodu wrażenie metalu, twórcy perfum dodali owocowe akordy limonki i czarnej porzeczki. Delikatne muśnięcie róży Sutter’s Gold odzwierciedla natomiast nieustanną innowacyjność Mazdy i globalny zasięg firmy. Hybrydowa róża herbaciana, stworzona z połączenia róż Wschodu i Zachodu wyróżnia się zmieniającymi się w czasie kolorem i zapachem.

– Niezwykle pozytywna, spontaniczna energia Orkiestry i wymierne społecznie efekty jej grania zasługują na każde wsparcie, dlatego zdecydowaliśmy się przekazać ten wyjątkowy flakon wody perfumowanej Soul of Motion na licytację. Wierzymy, że piękny przedmiot znajdzie hojnego właściciela, bo Soul of Motion w swoim pełnym wymiarze to pozytywne emocje i szlachetna wrażliwość – podobnie jak finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – mówi Szymon Sołtysik, Dyrektor PR Mazda Motor Poland.

Wzornictwo flakonu wody perfumowanej Soul of Motion nagrodzone zostało w konkursie IF Design Award 2017. To opakowanie to wyrafinowana prostota w najlepszym wydaniu. Szklany flakon jest ukryty w osłonie, której delikatnie zakrzywione powierzchnie wywołują wrażenie napięcia i oczekiwania, podobnie jak utrzymany w stylistyce KODO wygląd zewnętrzny Mazdy. Chromowana osłona wykonana została niezwykle precyzyjnie, aby uzyskać nieskazitelną powierzchnię, która z niezwykłą głębią daje efekt odbicia otoczenia.

Woda perfumowana Soul of Motion to potwierdzenie zaangażowania Mazdy na rzecz stworzenia dojrzalszej kultury motoryzacyjnej.

– Kierowcy Mazdy realizują własny styl życia, a my chcemy znaleźć sposób, aby ten styl uzupełnić. Myśląc w ten sposób, chciałbym, aby używanie tych perfum budziło w ludziach pozytywne uczucia względem Mazdy i żeby dzięki temu Mazda była blisko nich – mówi Ikuo Maeda, główny projektant Mazdy.

– Dzięki aukcji na rzecz WOŚP 2018 wspieramy inicjatywę, która od 26 lat wyzwala w milionach Polaków pozytywne emocje i niewyczerpane pokłady dobra, więc cieszymy się, że możemy grać razem z Orkiestrą – dodaje Szymon Sołtysik, Dyrektor PR Mazda Motor Polska.