YAMAHA: 1001 SPRZEDANYCH MOTOCYKLI W 2014 ROKU

Yamaha Tricity 125 cm3

Zgodnie z opublikowanym raportem Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego – przygotowanym na podstawie danych CEP (MSW) – Yamaha zajmuje pierwsze miejsce wśród marek premium (drugie licząc wszystkie marki) w sprzedaży motocykli w Polsce.

Od stycznia do końca sierpnia bieżącego roku klienci zarejestrowali w Polsce 1001 sztuk nowych motocykli Yamaha, z czego aż 214 egzemplarzy w samym sierpniu. To już kolejny miesiąc, w którym polscy klienci chętniej wybierają markę Yamaha niż BMW, Hondę czy Kawasaki. Dzięki ich lojalności Yamaha osiągnęła 13,5-procentowy udział w rynku i 79,1-procentowy wzrost sprzedaży, porównując z analogicznym okresem w 2013 roku.


Zobacz także:

SUZUKI: MOTOCYKLE DLA KIEROWCÓW KATEGORII B

HONDA: OFERTA MOTOCYKLI DLA KIEROWCÓW KAT. B


Na wysoką sprzedaż motocykli Yamaha złożyły się zarówno duża popularność modeli szosowych MT-07 oraz MT-09, jak i pojazdów o pojemności 125 cm3, do prowadzenia których od 24.08.2014 roku wystarczy posiadanie od co najmniej trzech lat prawa jazdy kategorii B. Yamaha oferuje najszerszą na rynku gamę motocykli 125 cm3 i skuterów 125 cm3, z niezwykle wygodnym finansowaniem, korzystnym pakietem ubezpieczenia i bezpłatnym szkoleniem dostępnymi w autorskim Programie Opieki Nad Klientem Pojazdu 125 cm3 „5 Kroków Yamaha”.

Yamaha MT-07

Kolejne premiery motocykli i skuterów Yamaha zostaną zaprezentowane na jesiennych wystawach motocyklowych: INTERMOT w Kolonii i EICMA w Mediolanie.