YAMAHA: NOWY XSR700 JUŻ W SALONACH MARKI W POLSCE

YAM_XS700_1

Do polskich salonów wjechała pierwsza dostawa Yamahy XSR700, premierowego motocykla z segmentu „Sport Heritage”, który jest dostępny w atrakcyjnej cenie wynoszącej tylko 31 900 za wersję z systemem ABS.

Dla nabywców tego modelu Yamaha Motor Polska przygotowała pakiety akcesoryjne, pozwalające kompletnie doposażyć nowy jednoślad w stylu „Tour” albo „Street Fighter”.


Zobacz także:

MOTOCYKLE


 

Specjalne ceny pakietów są o 10 proc. niższe od łącznej ceny elementów, kupowanych pojedynczo.

Nowy model, który wzbogaca segment Sport Heritage to pierwszy motocykl Yamahy zbudowany według filozofii „Faster Sons”, w ramach współpracy z mistrzem „customizingu” Shinya Kimurą. To ukłon w stronę maszyn z przeszłości, które zyskują swe drugie życie we współcześnie projektowanych maszynach, łączących styl retro z najnowocześniejszymi technologiami. XSR700 to hołd dla legendarnej XS650, której stylizacja stanowi inspirację dla współczesnych projektantów.

YAM_XS700_2

Sercem nowego modelu jest dwucylindrowy silnik o pojemności skokowej 689 cm3 i mocy maksymalnej blisko 75 KM. Został zbudowany według koncepcji „crossplane”, w której czopy korbowodowe przestawione są o kąt 270º. Ten konstruktorski „trick” skutkuje wrażeniami z jazdy – przyśpieszeniami, płynną pracą i spontanicznymi reakcjami na otwarcie przepustnicy a także frapującym brzmieniem.

Lekkie i zwarte podwozie XSR700, z bardzo krótkim wahaczem o długości zaledwie 53 cm, zapewnia nie tylko pewność prowadzenia, ale również zwrotność. Dlatego tym motocyklem z powodzeniem mogą podróżować zarówno doświadczeni jeźdźcy, wykorzystujący do maksimum możliwości silnika, jak i początkujący motocykliści, poszukujący w jednośladzie przede wszystkim spokoju i stabilności.

Podwoziową ciekawostką XSR700 jest osadzona bardzo nisko i ustawiona poziomo kolumna resorująco- tłumiąca, która w swej przedniej części mocowana jest bezpośrednio do skrzyni korbowej. Jest praktycznie niewidoczna i pozwala zachować „czystość” wyglądu maszyny. Kolejnymi przykładami nowoczesnych technologii są 10-ramienne obręcze kół z lekkich stopów, perforowane tarcze hamulcowe o średnicy 282 mm oraz czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, które w połączeniu z seryjnie montowanym układem przeciwpoślizgowym ABS zapewniają skuteczne hamowanie w każdych warunkach.

YAM_XS700_3

Model XSR700 to pierwszy jednoślad w ofercie Yamahy, który wprowadza w sposób kompleksowy filozofię „Sport Heritage”, łącząc inspiracje ze „starej szkoły” motocyklowej z najnowszymi zdobyczami techniki i wyrafinowanymi technologiami. Właściciel ma możliwość personalizacji maszyny. Stąd obszerny katalog oryginalnych opcji i dodatkowego wyposażenia, w tym specjalnie przygotowanych pakietów w korzystnych cenach.

* Elementy pakietu „Tour XSR”: przyciemniana szybka, stelaż pod kufry boczne, lewa boczna sakwa Heritage, prawa boczna sakwa Heritage. Cena pakietu – 3646 zł (oszczędność – 406 zł).

* Elementy pakietu „Street Fighter XSR”, przednia tablica na numer, osłona boczna chłodnicy, aluminiowe osłony boczne, nakładki boczne na zbiornik paliwa. Cena pakietu – 1991 zł (oszczędność – 222 zł).