YAMAHA: OFERTA SPORTOWYCH I MIEJSKICH SKUTERÓW 2016

YAM_skut1

Gdy na początku nowego tysiąclecia Yamaha wypuściła na rynek oryginalnego TMAX-a, stworzyła całkiem nowy sektor maksi skuterów, zmieniając oblicze rynku miejskich jednośladów o wysokich osiągach.

Kto z branży mógł przewidzieć ogromny wzrost popytu na sportowe pojazdy marki, jakiego doświadczył europejski rynek na przestrzeni ostatnich 15 lat?


Zobacz także:

MOTOCYKLE


 

Obecnie TMAX należy do wiodących pod względem sprzedaży maksi skuterów, a na wielu rynkach jest wręcz numerem jeden. Oferując dobre przyśpieszenie i osiągi przy wysokich prędkościach razem z precyzyjnym prowadzeniem, doskonałą ochroną przed wiatrem, funkcjonalnością i luksusową jakością, najnowsza generacja modeli przyciąga klientów pochodzących z różnych środowisk – motocyklowych, samochodowych i skuterowych.

YAM_skut2

W 2016 roku gama skuterów TMAX poszerzy się o drugą edycję specjalną: TMAX LUX MAX. Zaprezentowany niedawno TMAX w pierwszej edycji specjalnej, TMAX IRON MAX, jest wyposażony w liczne modernizacje konstrukcyjne, a legendarny TMAX jest teraz dostępny w nowej wersji kolorystycznej.

Sukces edycji specjalnej skutera TMAX IRON MAX stanowił inspirację dla powstania modelu X-MAX LUX MAX, oferując wszystkim właścicielom skuterów Yamaha Sport możliwość posiadania tej limitowanej wersji specjalnej.

Zdobione kolorystyką Liquid Darkness i cieszące się wieloma dodatkowymi funkcjami modele TMAX IRON MAX i X-MAX IRON MAX zostały zaprojektowane z myślą o kierowcach, którzy pragną tego, co najlepsze w wyglądzie skutera, w połączeniu ze sportowymi osiągami. IRON MAX wnoszą wyrafinowanie i charyzmę do klasy sportowych pojazdów Yamaha. W wyposażeniu standardowym TMAX IRON MAX oraz X-MAX IRON MAX we wszystkich trzech pojemnościach (400/250/125 cm3) znajduje się system ABS.

YAM_skut3

MODELE SEGMENTU URBAN MOBILITY 2016

Aktualny rynek skuterów w Europie oferuje największy wybór, jaki dotychczas był dostępny – począwszy od bardziej popularnych producentów po mniej znane marki, a tak duża liczba dostępnych na rynku modeli może być przytłaczająca dla potencjalnych klientów, którzy planują zakup swojego pierwszego jednośladu.

W celu podkreślenia pełnego zrozumienia dla potrzeb klientów, Yamaha zgrupowała swoje skutery o pojemności 125 cm3 w nowy segment Urban Mobility. Nazwa segmentu mówi sama za siebie i obejmuje modele dwu- oraz trzykołowe powyżej 50 cm3, które są przeznaczone głównie do jazdy na krótkich i średnich dystansach.

YAM_skut4

Większość modeli segmentu Urban Mobility, przeznaczona do codziennej komunikacji, jest napędzana 4-suwowymi, w pełni automatycznymi silnikami o pojemności 125 cm3, oferującymi żywiołowe osiągi i dużą ekonomię użytkowania. Dzięki polskiemu prawu zezwalającymi na ich prowadzenie na prawo jazdy kategorii B (posiadane od co najmniej trzech lat) te kompaktowe, zwinne i łatwe w obsłudze jednoślady stanowią niezwykle atrakcyjną alternatywę dla samochodów i transportu publicznego w miastach.

W szerokiej gamie modeli, na którą składają się skutery trzy- i dwukołowe, utrzymane w sportowym lub eleganckim stylu, w stosowanych lub żywiołowych kolorach, każdy nowy i doświadczony kierowca znajdzie pojazd spełniający jego indywidualne oczekiwania.

W 2016 roku Tricity będzie dostępny w nowej wersji kolorystycznej Velvet White. W ofercie jest oczywiście wprowadzony latem br NMAX dla początkujących kierowców (pojemność silnika 125 cm3), który łączy w sobie komfort klasy premium z dynamicznym wyglądem, osiągami i niezwykłą oszczędnością paliwa.