ZF FRIEDRICHSHAFEN: ODDZIAŁY ZOSTANĄ POŁĄCZONE

ZF_Service11

ZF Friedrichshafen AG podejmuje kolejny krok w integracji spółki TRW Automotive poprzez połączenie dwóch oddziałów aftermarketowych – ZF Services i TRW Aftermarket.

Począwszy od 1 stycznia 2017 roku, nowa sekcja koncernu utworzy drugi największy w skali światowej oddział świadczący usługi w segmencie dostawców rynku aftermarketowego.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Klienci po raz pierwszy będą mogli zapoznać się z portfolio produktów nowej grupy oraz powiązanymi z nim usługami podczas kluczowych targów branży – odbywającej się we wrześniu Automechaniki we Frankfurcie.

– Posiadając już w pełni zintegrowane działy sprzedaży i zakupu w sektorze oryginalnych części, nasi partnerzy biznesowi na rynku aftermarketowym skorzystają teraz z tego udanego procesu integracji – zapowiedział Stefan Sommer, Dyrektor Generalny koncernu ZF.

15 maja br. koncern ZF dokonał akwizycji firmy TRW Automotive i zintegrował ją w ramach nowej struktury organizacyjnej, jako oddział Aktywnych i Pasywnych Technologii Bezpieczeństwa. Działalność firm na rynku aftermarketowym nadal prowadzona jest jednak osobno. Począwszy od 1 stycznia 2017 roku swoją działalność rozpocznie wspólna jednostka biznesowa ZF. Nazwa TRW zostanie zachowana jako marka produktu, rozszerzając tym samym portfolio marek takich jak: Sachs, Lemförder, Boge oraz Openmatics.

Nowa sekcja koncernu utworzy drugi największy w skali światowej oddział świadczący usługi w segmencie dostawców rynku aftermarketowego, zatrudniający około 8 tys. pracowników na całym świecie oraz sprzedażą na poziomie 3 mld. €. Helmut Ernst, który obecnie zarządza jednostką biznesową ZF Services, stanie za sterem nowej organizacji. Jest on również odpowiedzialny za proces integracji “One ZF Aftermarket”, wspólnie z Neilem Fryerem, Dyrektorem TRW Aftermarket.

ZF Services i TRW Aftermarket będą miały wspólną powierzchnię wystawienniczą podczas tegorocznych targów Automechanika we Frankfurcie, w dniach 13–17 września. Klienci będą mogli dowiedzieć się o nowej strukturze organizacyjnej i nowym portfolio produktów, usług i marek.