ZNAKOMITE PÓŁROCZE VOLKSWAGENA W POLSCE

vw-go-sp1

W pierwszym półroczu 2017 roku zarejestrowano w Polsce aż 24 482 nowych osobowych Volkswagenów, czyli o 4 093 więcej w porównaniu z analogicznym okresem minionego roku.

Dzięki 20-procentowemu wzrostowi liczby rejestracji nowych aut udział w rynku marki zwiększył się i po 6 miesiącach br. wynosi 9,91 procenta.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Tak wysoki wzrost liczby rejestracji nowych aut Volkswagena to zasługa gamy modelowej, atrakcyjnego finansowania oraz usług takich jak ochrona pogwarancyjna Safe+ czy pakiety przeglądów, które oferowane są w atrakcyjnych cenach.

Liderem liczby rejestracji wśród modeli Volkswagena pozostaje Golf, którego w pierwszym półroczu przybyło aż 7 263 egzemplarze, czyli o 1 118 sztuk więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Drugie najchętniej rejestrowane nowe auto Volkswagena to Passat. Liczba rejestracji tego modelu po 6 miesiącach 2017 roku wynosi 4 368 egzemplarzy.

Po pierwszym półroczu tego roku Volkswagen zajmuje wysoką drugą pozycję w rankingu marek pod względem rejestracji nowych samochodów osobowych na REGON. Ta grupa odbiorców zarejestrowała w sumie w ciągu 6 miesięcy 2017 r. aż 18 333 nowych Volkswagenów, czyli o 3 400 więcej niż przed rokiem. Wśród odbiorców z tej grupy popularność Volkswagena wzrosła o 22,8 procenta.

– Volkswagen od lat dostarcza klientom niezawodne, bardzo bezpieczne i oszczędne samochody. Samochody wielokrotnie nagradzane za najnowsze technologie, które potrafią np. zahamować przed przeszkodą, gdy kierowca się zagapi, które przejmują kontrolę nad prowadzeniem, gdy zasłabnie, które dzięki połączeniu z internetem informują go o aktualnych utrudnieniach i niebezpieczeństwie na drodze. Klienci, którzy wybrali samochody marki Volkswagen doceniają je również za niskie koszty eksploatacji, tzn. niedrogie części i serwis. Dla wielu modeli, np. Golfa, Passata czy Tiguana oferujemy pakiet, dzięki któremu za obowiązkowe przeglądy serwisowe przez 4 lata eksploatacji zapłacimy w sumie tylko 1490 zł, w przypadku innych marek podobną kwotę można zapłacić za jednorazowy przegląd – powiedział Michał Szaniecki, dyrektor marketingu marki Volkswagen.