CHENGDU 2013: TONY PARKER W RENAULT KOLEOS

Renault_50217

Z okazji Salonu Samochodowego w Chengdu w Chinach, Renault i gwiazda koszykówki, Tony Parker, zawarli porozumienie o współpracy. Przez następne dwa lata sportowiec będzie promował nowe Renault Koleos.
.
Tony Parker, 31-letni francuski koszykarz, uhonorowany tytułem Mistrza NBA, ustanowił wiele sportowych rekordów i jest obecnie u szczytu swojej kariery i popularności. Z przeprowadzonego przez firmę Repucom sondażu wynika, że osoba Tony’ego jest na przykład znana co drugiemu Chińczykowi.


Zobacz także:
SALONY SAMOCHODOWE


„TP”, jak nazywają go na całym świecie, jest nie tylko utalentowanym sportowcem, lecz również osobą angażującą się w liczne akcje charytatywne. Parker, postrzegany za granicą jako symbol „French Touch”, jest również ucieleśnieniem sukcesu, waleczności i elegancji.

Renault Koleos jest atrakcyjnym i prestiżowym autem, potwierdzającym umiejętności Renault w zakresie konstruowania SUV-ów na rynkach całego świata.

– Chciałbym przyczynić się do zwiększenia popularności i budowania wizerunku Renault na świecie. Wzbudzenie w każdym chęci wypróbowania Renault Koleos byłoby dla mnie pięknym sukcesem naszej współpracy. Jestem dumny ze związania się z Renault, z którym łączą mnie wspólne wartości, zwłaszcza takie, jak prostota i bliskość oraz poczucie odpowiedzialności względem wszystkich klientów. Tony Parker, miłośnik samochodów, zwłaszcza aut sportowych, wspiera również zaangażowanie Renault w rozwój samochodów elektrycznych. Jest to przyszłość motoryzacji – oświadczył Tony Parker.

Tony Parker będzie od września 2013 roku twarzą kampanii reklamowej nowego Renault Koleos na świecie. Współpraca ta, ogłoszona podczas Targów Motoryzacyjnych w Chengdu w Chinach, będzie w ciągu następnych dwóch lat obfitowała w liczne akcje na poszczególnych rynkach zbytu Renault. Będzie również obejmowała wsparcie ze strony Renault dla „Tony Parker Camps”, staży umożliwiających młodzieży doskonalenie swoich umiejętności i bezpośredni kontakt z ich idolem, który nie odcina się od swoich korzeni. Renault będzie również patronowało akcji „Par coeur Gala”, której celem jest zbieranie funduszy na rzecz różnych stowarzyszeń prowadzących działalność charytatywną.

Parker za najszybszego koszykarza, w 2003 roku zdobył swój pierwszy tytuł Mistrza NBA. Po zdobyciu drugiego tytułu w 2005 roku, stał się w roku 2006 pierwszym koszykarzem francuskim wybranym do All-Star Game. W roku 2007 ponownie trafił do zespołu gwiazd i w tym samym roku zdobył swój trzeci tytuł Mistrza NBA. Stał się pierwszym Europejczykiem uznanym za najlepszego gracza w rozgrywkach finałowych.