Leapmotor osiągnął ostatnio kolejny znaczący kamień milowy na drodze swojego dynamicznego rozwoju.
Marka oficjalnie wprowadziła na rynek w Hongkongu modele C10 i T03. Jest to odważny krok naprzód w ramach jej globalnej strategii ekspansji.
Zobacz także:
MILLE MIGLIA: MASERATI A6 GCS/53 NA STARCIE KULTOWEGO RAJDU
Wydarzenie to zbiegło się z uroczystym otwarciem 1500 salonu marki Leapmotor na świecie (włącznie z Chinami), strategicznie zlokalizowanego w Hongkongu. To symboliczny moment, który potwierdza szybki rozwój marki Leapmotor i jej zaangażowanie w budowę silnej, międzynarodowej sieci sprzedaży i obsługi posprzedażnej.
Marka Leapmotor zaprezentowała swoje zaawansowane możliwości w zakresie badań i rozwoju kluczowych technologii, tworzenia globalnych kanałów sprzedaży oraz innowacyjnych modeli biznesowych. Te mocne atuty sprawiają, że marka wyrasta na jednego z najpoważniejszych graczy na światowej scenie nowych samochodów elektrycznych (NEV).
Na początku czerwca 2025 roku, marka Leapmotor była już obecna na ponad 30 rynkach międzynarodowych w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Z ponad 600 punktami sprzedaży i serwisu na świecie, Leapmotor wyróznia się tempem i skalą ekspansji zagranicznej wśród nowych marek samochodów elektrycznych NEV.
W Europie Środkowej, marka Leapmotor nawiązała kluczowe partnerstwa z renomowanymi grupami motoryzacyjnymi, by przyspieszyć rozwój i wejście na rynki lokalne. Współpraca z regionalnymi dystrybutorami i sieciami dealerskimi w Irlandii (z Gowan Auto), Czechach, Słowacji, Słowenii, Węgrzech i Chorwacji (z Emil Frey Group) oraz Bułgarii (z SFA Automotive LTD) pozwoliła na szybkie zbudowanie solidnej sieci salonów i serwisów, dostosowanej do potrzeb lokalnych potrzeb rynku, zapewniając płynną i sprawną obsługę klienta.
Regionalna strategia i otwarcie 1500 globalnego punktu sprzedaży Leapmotor to dowód długoterminowego zaangażowania marki w rozwój na rynkach międzynarodowych, wykorzystując lokalne know-how i tworząc platformę do jeszcze głębszego dialogu z klientami na całym świecie, dostarczając jednocześnie nowoczesne rozwiązania w zakresie elektrycznej mobilności.