Mercedes-AMG prezentuje CLE 53 4MATIC+ Coupé, który wyostrza i na nowo definiuje segment coupé o wysokich osiągach.
Sportowy i elegancki zarazem, nowy dwudrzwiowy model łączy to, co najlepsze z dwóch światów: zwrotność i sportowy charakter Klasy C z przestronnością oraz statusem Klasy E. Sześciocylindrowy rzędowy silnik o pojemności 3,0 litrów, z podwójnym doładowaniem realizowanym przez turbosprężarkę oraz dodatkową sprężarkę elektryczną, został gruntownie zmodyfikowany i obecnie wytwarza moc 330 kW (449 KM). Jego maksymalny moment obrotowy wynosi 560 Nm (600 Nm z funkcją overboost, przez 12 sekund). Rozrusznik zintegrowany z alternatorem na krótko dostarcza dodatkowe 17 kW (23 KM) mocy i 205 Nm momentu obrotowego. Zasila również 48-woltową pokładową instalację elektryczną. Techniczna specyfikacja obejmuje także skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT TCT 9G oraz w pełni zmienny napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+.
Zobacz także:

Nowy Mercedes-AMG CLE ma profil typowy dla coupé Mercedesa: długą maskę z dwoma potężnymi przetłoczeniami, mocno pochyloną przednią szybę i wydłużoną płaszczyznę dachu, opadająca ku tyłowi. Cofnięta kabina ze spłaszczoną tylną szybą łączy się tu z krótkim, sportowym tyłem.
Przedni pas pochylony w stylu rekiniego nosa otrzymał specyficzną dla AMG osłonę chłodnicy oraz smukłe LED-owe lampy. Na życzenie dostępne są reflektory DIGITAL LIGHT, także z funkcją projekcji. Ich dynamiczny wygląd podkreślają elipsy świateł do jazdy dziennej oraz niebieskie akcenty. Efektowny przedni zderzak został wyprofilowany na kształt litery A. Duży wlot w połączeniu z bocznymi otworami zapewnia wysoki przepływ powietrza. Poszerzone przednie i tylne błotniki, szeroki rozstaw kół (w porównaniu do modeli Mercedes-Benz: +58 mm z przodu, +75 mm z tyłu) oraz 19-calowe obręcze nadają nowemu coupé AMG potężny wygląd. Opcjonalnie dostępne są felgi o średnicy 20 cali.
Muskularny tył charakteryzuje się płynnymi powierzchniami, gładkimi łączeniami i dwuczęściowymi lampami LED z trójwymiarowymi kloszami. Te ostatnie łączy ciemnoczerwony element dekoracyjny, który podkreśla wizualną szerokość tyłu. Uwagę zwracają także okrągłe, podwójne końcówki układu wydechowego, harmonijnie wkomponowane w tylny zderzak. Ich wzornictwo w bocznej części korzystnie wpływa na aerodynamikę, usprawniając przepływ powietrza wokół nadkoli. Subtelny spojler na pokrywie bagażnika jest seryjnie lakierowany na kolor nadwozia, ale w ramach pakietu AMG Night może być czarny.
Opcjonalny pakiet optyczny AMG oferuje szereg innych sportowych akcentów, w tym dodatkowe elementy zderzaków, masywniejszy spojler na klapie bagażnika oraz płytę dyfuzora pomiędzy końcówkami wydechu. Jeszcze dalej posuniętą indywidualizacją umożliwiają pakiety AMG Night oraz AMG Carbon.
Wnętrze ze specyficznymi wyświetlaczami
Kabina wita podróżujących unikalnym wyposażeniem, ekskluzywnymi materiałami i najnowszej generacji systemem informacyjno-rozrywkowym MBUX. Wzrok przyciągają wolnostojący, cyfrowy zestaw wskaźników o przekątnej 12,3 cala, skierowany w stronę kierowcy centralny ekran o przekątnej 11,9 cala w przyjaznym portretowym formacie, a także dynamiczne oświetlenie otoczenia w 64 kolorach do wyboru, które biegnie przez całą deskę rozdzielczą oraz panele drzwi.
Kolejną atrakcją są fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, obszyte syntetyczną skórą ARTICO i czarną mikrofibrą MICROCUT z grafiką AMG oraz kontrastowymi czerwonymi przeszyciami. Łączą one sportowy charakter z obfitym podparciem bocznym. Wnętrze zwraca także uwagę czerwonymi pasami bezpieczeństwa i błyszczącymi wykończeniami z włókna węglowego. Na życzenie dostępne są liczne tapicerki ze skóry oraz skóry nappa, z herbem AMG wytłoczonym na przednich zagłówkach.
Jako opcje oferowane są także fotele AMG Performance, z jeszcze wydatniejszym podparciem bocznym. Pionowe otwory w oparciach stanowią nie tylko atrakcyjny akcent wizualny, ale pozwalają też ograniczyć masę i zapewniają lepszą wentylację pleców. W połączeniu ze skórą nappa są wykończone w kontrastowym kolorze.
Kierownica AMG Performance z podwójnymi ramionami
Standardowa, spłaszczona u dołu kierownica AMG Performance z podwójnymi ramionami imponuje intuicyjną logiką obsługi. Przyciski AMG z efektownymi wyświetlaczami umożliwiają sterowanie ważnymi funkcjami i trybami jazdy.
Zestaw wskaźników oferuje kilka interfejsów do wyboru: klasyczny, sportowy oraz ekskluzywną dla AMG grafikę Supersport, z centralnie umieszczonym okrągłym obrotomierzem i poziomymi wskaźnikami, które tworzą wrażenie głębi. Za pomocą menu AMG kierowca ma dostęp do różnych specjalnych widoków, takich jak dane silnika, wskaźnik aktualnego biegu, rozgrzewka, przeciążenia czy pomiar czasu.
Rzędowy sześciocylindrowy silnik z rozrusznikiem zintegrowanym z alternatorem i dodatkową elektryczną sprężarką
Nowy CLE 53 4MATIC+ wykorzystuje wszechstronnie unowocześnioną wersję 3,0-litrowego, sześciocylindrowego rzędowego silnika turbo M 256. Zmodernizowana generacja jednostki, znana jako M 256M, cechuje się przede wszystkim zoptymalizowanymi komorami spalania z przeprojektowanymi kanałami dolotowymi i wydechowymi, nowymi pierścieniami tłokowymi, zoptymalizowanym wtryskiem oraz nową turbosprężarką. W połączeniu z dodatkową sprężarką elektryczną zapewnia to wzrost ciśnienia doładowania o 0,4 bara, do 1,5 bara – a tym samym wyższy moment obrotowy, o wartości 560 Nm w trybie pracy ciągłej i 600 Nm w trybie overboost (przez maksymalnie 12 sekund).
Jednak ważniejsze od wartości momentu obrotowego są jego dostępność i reakcje silnika. Odpowiada za to udoskonalona, dodatkowa sprężarka elektryczna. Teraz może ona pracować niemal nieprzerwanie przez dłuższy czas – co kierowcy szczególnie odczuwają w zakresie średnich prędkości obrotowych. Pozwoliło to powiększyć klasyczną turbosprężarkę i podnieść jej maksymalną wydajność.
Jednocześnie klienci korzystają ze zwiększonej efektywności, która wzrosła zwłaszcza przy pracy z pełnym obciążeniem. Przyczynia się do tego również nowa generacja rozrusznikoalternatora (ISG), zintegrowanego z obudową skrzyni biegów. Jako główny moduł 48-woltowej instalacji elektrycznej pełni on nie tylko funkcję generatora prądu, lecz odpowiada też za realizację funkcji hybrydowych. Należą do nich: krótkotrwałe zwiększenie mocy o 17 kW (23 KM) i momentu obrotowego o 205 Nm (tzw. funkcja boost), a także rekuperacja, zmiana punktu obciążenia, żeglowanie oraz niemal niezauważalne uruchomienie silnika w ramach działania funkcji start-stop.
Dzięki opcjonalnemu pakietowi kierowcy AMG prędkość maksymalną, elektronicznie ograniczoną do 250 km/h, można zwiększyć do 270 km/h. Do mocy i osiągów CLE 53 Coupé dostosowano wysokowydajny układ hamulcowy AMG: na przedniej osi zastosowano perforowane i wewnętrznie wentylowane tarcze o wymiarach 370 x 36 mm z czterotłoczkowymi stałymi zaciskami oraz napisem AMG, a na tylnej – wentylowane wewnętrznie tarcze o wymiarach 360 x 26 mm z jednotłoczkowymi zaciskami pływającymi.
Krótkie czasy przełączania, wysoka efektywność: przekładnia AMG SPEEDSHIFT TCT 9G
Rzędowy silnik o pojemności 3,0 litrów współpracuje ze skrzynią biegów AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, która imponuje krótkimi czasami zmiany biegów, szybką reakcją, funkcją podwójnego wysprzęglenia oraz możliwością dokonywania wielokrotnych redukcji. Zmiana biegu na wyższy lub niższy następuje natychmiast. Przekładnia odpowiada bardzo spontanicznie, zwłaszcza w trybie jazdy Sport+ oraz w programie manualnym. Rozpiętość charakterystyki skrzyni sięga od dynamicznego przyspieszania do oszczędnego stylu jazdy, w zależności od wybranego trybu.
Charakterystyka na wyciągnięcie ręki: AMG DYNAMIC SELECT
Pięć programów jazdy AMG DYNAMIC SELECT: Smoothness, Comfort, Sport, Sport+ oraz Individual pozwala definiować charakterystykę nowych wariantów 53 za dotknięciem palca – od efektywnej i wygodnej aż po zdecydowanie sportową. Modyfikowane są tu ważne parametry, takie jak reakcja silnika, zachowanie przekładni oraz praca podwozia i układu kierowniczego. Niezależnie od wyboru trybu jazdy AMG DYNAMIC SELECT kierowca może przejść bezpośrednio do trybu ręcznego i zmieniać biegi wyłącznie za pomocą galwanizowanych manetek przy kierownicy. W razie potrzeby można osobno skonfigurować charakterystykę zawieszenia.
Z programami jazdy AMG DYNAMIC SELECT zintegrowano system kontroli dynamiki jazdy AMG DYNAMICS. Dostępne poziomy – Basic, Advanced oraz Pro – wpływają na strategie sterowania kontrolą stabilności ESP i/lub napędem na wszystkie koła. Na podstawie zachowań kierowcy oraz danych z czujników inteligentna kontrola przewiduje pożądane reakcje pojazdu. Rozpiętość sięga się od zachowania wyjątkowo stabilnego po bardzo dynamiczne, zapewniając bardziej komfortowe lub szczególnie sportowe wrażenia z jazdy. Funkcje AMG DYNAMICS można także wybierać bezpośrednio, za pomocą przycisków na kierownicy AMG. Zarówno modyfikowalne cechy pojazdu, jak i opcje wyposażenia pozwalają na uzyskanie zróżnicowanego charakteru, w zależności od indywidualnych wymagań kierowcy.
W pełni zmienny napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+
Seryjnie montowany w pełni zmienny napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+ łączy optymalną przyczepność, zapewniającą przyjemność z ofensywnej jazdy, z wysokim poziomem bezpieczeństwa w każdych warunkach: na suchej, mokrej lub śliskiej nawierzchni. Przejście z tylnego napędu na układ 4×4 i odwrotnie następuje w sposób ciągły, ponieważ inteligentne sterowanie jest zintegrowane z architekturą systemową całego pojazdu. Podczas spokojnej jazdy i w sytuacjach, gdy napęd na wszystkie koła nie jest wymagany, przednia oś zostaje całkowicie odłączona, co zwiększa efektywność. Począwszy od programu ESP Sport konfiguracja koncentruje się napędzie kół tylnej osi, a w trybie Drift nowy Mercedes-AMG CLE Coupé w całym zakresie prędkości jest zaprogramowany jako samochód z napędem na tylne koła.
Niezależne zawieszenie AMG RIDE CONTROL zapewnia wysoką dynamikę jazdy
Opracowane w Affalterbach podwozie AMG RIDE CONTROL oferuje pewniejsze, bardziej neutralne zachowanie na zakrętach i lepszą przyczepność. Stalowe zawieszenie ze szczególnie sportowym zestrojeniem sprężyn i amortyzatorów oraz adaptacyjną regulacją tłumienia łączy doskonałą dynamikę jazdy z wysokim komfortem. Resorowanie każdego koła dostosowuje się do aktualnych warunków drogowych. Odbywa się to szybko i precyzyjnie dzięki zastosowaniu osobnych zaworów dla faz ugięcia i odbicia. Ponadto kierowca ma wybór jednej z trzech krzywych charakterystyki tłumienia: Comfort, Sport oraz Sport+. Efekt: zauważalne rozróżnienie pomiędzy wysokim komfortem na długich dystansach a sportową dynamiką jazdy.
Progresywny układ kierowniczy AMG i standardowa skrętna tylna oś
Również praca układu kierowniczego przyczynia się do zwiększenia dynamiki i komfortu. CLE 53 4MATIC+ Coupé oferuje parametryczny układ kierowniczy AMG z trzema trybami pracy. Manewrowanie i parkowanie wymaga stosunkowo niewielkiego wysiłku. Przy wyższych prędkościach kierowca otrzymuje jeszcze więcej informacji zwrotnych dzięki odpowiednio dostosowanej charakterystyce, szczególnie w ustawieniach zawieszenia Sport oraz Sport+.
Standardowa specyfikacja obejmuje skrętną tylną oś. Do prędkości 100 km/h (zmienna wartość w zależności od ustawienia AMG DYNAMICS) tylne koła skręcają w kierunku przeciwnym do przednich, pod kątem maksymalnie 2,5 stopnia. Prowadzi to do wirtualnego skrócenia rozstawu osi i skutkuje znacznie większą zwrotnością. Po przekroczeniu 100 km/h (zmienna wartość w zależności od ustawienia AMG DYNAMICS) tylne koła skręcają się równolegle do przednich – maksymalnie do 0,7 stopnia. Takie wirtualne zwiększenie rozstawu osi pozytywnie wpływa na stabilność jazdy: pozwala szybciej budować siłę poprzeczną przy zmianie kierunku, dzięki czemu samochód może bardziej bezpośrednio reagować na polecenia ze strony układu kierowniczego. Charakterystyka skrętnej tylnej osi zależy od wybranego trybu jazdy AMG DYNAMIC SELECT.
Pakiet AMG DYNAMIC PLUS
Jeszcze bardziej emocjonujące wrażenia z jazdy zapewnia opcjonalny pakiet AMG DYNAMIC PLUS, obejmujący elementy ukierunkowane na sportowy charakter i wysokie osiągi. Należą do nich m.in.: program jazdy RACE z trybem Drift, kierownica AMG Performance obszyta mikrofibrą MICROCUT oraz lakierowane na czerwono zaciski hamulcowe z napisem AMG. Aktywne mocowania silnika zapewniają wysoką rozpiętość pomiędzy komfortowym i wyczynowym połączeniem jednostki napędowej z nadwoziem.













![OMODA: PREMIERA MODELU OMODA 4 W WUHU 17 października w Wuhu zaprezentowano nowy model OMODA 4. Pojazd oficjalnie przedstawiono […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/OMODA-4-65x65.jpg)
![SEAT: ARONA 2026 – NOWA ODSŁONA MIEJSKIEGO SUV-A Nowa SEAT Arona wchodzi w kolejny etap swojej historii jako bardziej wyrazisty, […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/SEAT-Arona-1-65x65.jpg)
![JAPAN 2025: MAZDA POKAZUJE KONCEPCJE VISION X-COUPE I X-COMPACT Mazda pokazuje wizję zrównoważonej mobilności na rok 2035 Podczas konferencji prasowej na […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Japan-Mobility-Show-Mazda-65x65.jpg)
![JAPAN 2025: ELEKTRYCZNA OFENSYWA SUZUKI NA TARGACH W TOKIO Suzuki Motor Corporation zaprezentuje swoje nowości podczas Japan Mobility Show 2025, które […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Japan-Mobility-Show-Suzuki-65x65.jpg)
![RAJDY: MIKO MARCZYK I SZYMON GOSPODARCZYK RAJDOWYMI MISTRZAMI EUROPY! Załoga Skody, Miko Marczyk i Szymon Gospodarczyk w znakomitym stylu zakończyła sezon […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Miko-Marczyk-i-Szymon-Gospodarczyk--65x65.jpg)
![RAJD ŚLĄSKA 2025: OPUBLIKOWANO OFICJALNY HARMONOGRAM RAJDU! Już tylko niecałe dwa miesiące dzielą nas od tegorocznej edycji Rajdu Śląska. […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/09/Rajd-Slaska-2025-65x65.jpg)
![FORD: WŁASNY ZESPÓŁ HYPERCAR “AMERICA’S RACE TEAM” JUŻ ZA DWA LATA Rywalizacja płynie w żyłach Ford Racing, a jako America’s Race Team firma […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Ford-Racing-Hypercar-65x65.jpg)
![RALLY RAID PORTUGAL 2025: DACIA POWRACA W WIELKIM STYLU W PORTUGALII Dacia Sandriders bierze udział w decydującej fazie Mistrzostw Świata w Rajdach Terenowych […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/09/Rally-Raid-Portugal-65x65.jpg)
![FORMUŁA 1: SHELL I SCUDERIA FERRARI NADAL CHCĄ WYGRYWAĆ Shell i Scuderia Ferrari przedłużają partnerstwo. Ma ono zaowocować opracowaniem lepszych produktów, […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2021/03/Shell-Ferrari1-65x65.jpg)
![FORMUŁA 1: OFICJALNE AUTA MERCEDESA Z NOWYM DESIGNEM Mercedes- AMG Official Safety Car to oficjalny samochód bezpieczeństwa, który obok samochodu […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2021/03/mercedes-f1-safety1-65x65.jpg)
![SEAT: MODEL 800 – HISZPAŃSKA ODPOWIEDŹ NA FIATA 600 SEAT 800 – pierwszy samodzielny projekt hiszpańskiej marki Model SEAT 800 zadebiutował […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/SEAT-800-65x65.jpg)
![LEXUS: HS – PIERWSZY WYŁĄCZNIE HYBRYDOWY MODEL MARKI Lexus HS był pierwszym wyłącznie hybrydowym modelem marki Wprowadzony do sprzedaży w […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Lexus-HS-65x65.jpg)
![MAZDA: „MIEJSCA MOCY“ – JESIENNA PODRÓŻ W RYTMIE SLOW PO POLSCE Jesień to świetny czas, by zwolnić i ruszyć w drogę w poszukiwaniu […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Mazda-slow-road-65x65.jpg)
![HONDA: PRZEWODNIK PO PONAD 120 NAJLEPSZYCH EUROPEJSKICH TRASACH Honda przygotowała interaktywną mapę z najlepszymi europejskimi drogami do jazdy jako hołd […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/09/Honda-Dream-Drives-65x65.jpg)
![YAMAHA: TRACER 7 i TRACER 7 GT NA ROK 2026 ZE SKRZYNIĄ BIEGÓW Y-AMT Modele TRACER 7 i TRACER 7 GT marki Yamaha zawsze oferowały połączenie […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Yamaha-TRACER-7-65x65.jpg)
![YAMAHA: PROMOCJA NA WYBRANE MOTOCYKLE I SKUTERY DO KOŃCA STYCZNIA To już ostatnie okazje Yamahy. Popularne modele można znaleźć w niższych cenach […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/01/Yamaha-promocja-65x65.jpg)
![BRACIA SZKOPEK INACZEJ NIŻ BRACIA KLICZKO ALE PO SWÓJ SUKCES Mistrzowie świata w boksie, Władymir i Witalij Kliczko obiecali kiedyś swojej mamie, […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2018/05/szkoepk-naszym3-65x65.jpg)
![SMUTNY OKRES CZYLI NIGDY O WAS NIE ZAPOMNIMY Styczeń jest bardzo smutnym miesiącem dla polskich fanów rajdów samochodowych. I nie […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2018/01/odeszli1-65x65.jpg)
![E.ON: ROZWÓJ SYSTEMÓW ŁADOWANIA W MIEJSCACH PRACY Rosnąca popularność pojazdów elektrycznych sprawia, że biura muszą dostosować się do nowych […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/E.ON-Cushman-Wakefield-65x65.jpg)
![ECO: ELECTRIP ROZPOCZYNA PODBÓJ POLSKIEGO RYNKU STACJI ŁADOWANIA Electrip wchodzi do Polski. Niezależny operator stacji ładowania uruchamia huby ładowania wzdłuż […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Electrip-65x65.jpg)
![VOLKSWAGEN: DWA MILIONY AUT Z SYSTEMEM CAR2X Kamień milowy w kierunku większego bezpieczeństwa na drogach: ponad dwa miliony pojazdów […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Volkswagen-Car2X-65x65.jpg)
![EURO NCAP: MAKSYMALNE PIĘĆ GWIAZDEK DLA MAZDY 6e Nowa Mazda6e uzyskała maksymalną ocenę pięciu gwiazdek w najnowszej serii testów bezpieczeństwa […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Euro-NCAP-Mazda6e-65x65.jpg)
![MERCEDES-BENZ: OD PIERWSZEGO FURGONU BENZA DO SPRINTERA PRZYSZŁOŚCI W przeddzień 130-lecia transportu Mercedes-Benz Vans marka prezentuje niezwykłe połączenie historii i […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Mercedes-Benz-Vans-65x65.jpg)
![FORD: TRANSIT CUSTOM PLUG-IN HYBRID (PHEV) TAŃSZY OD ECOBLUE Ford Transit Custom Plug-in Hybrid (PHEV) jest obecnie tańszy niż porównywalny wariant […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Ford-Transit-Custom-Plug-in-Hybrid_01-65x65.jpg)
![COOPER: KOMPLEKSOWA OFERTA OPON OSOBOWYCH OD 2026 ROKU Marka Cooper ujawnia szczegóły strategii po ogłoszeniu, że stanie się jedyną marką […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Cooper-65x65.jpg)
![CONTINENTAL: OPONA CAŁOROCZNA VANCONTACT A/S ECO Z OZNACZENIEM AAA Continental wprowadził na rynek oponę do samochodów dostawczych VanContact A/S Eco. Jako […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Continental-VanContact-A-S-Eco-65x65.jpg)
![AUDI: MODEL Q3 Z REFLEKTORAMI W TECHNOLOGII MICRO-LED Audi Q3 wprowadza reflektory micro-LED, które dostosowują światło do warunków jazdy i […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Audi-Q3-Matrix-LED-65x65.jpg)
![SKODA: HYBRYDY PLUG-IN ZACHOWAJĄ LIMIT 150 TYS. ZŁ Nowe limity amortyzacji od 2026 roku. Niskoemisyjne modele Skody dostępne w preferencyjnym […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Skoda-amortyzacja-podatki-65x65.jpg)
![MAZDA: NSA ODRZUCA SKARGĘ KIS – HYBRYDY Z TAŃSZĄ AKCYZĄ Mazda Motor Poland wygrała przed Naczelnym Sądem Administracyjnym sprawę dotyczącą obniżonej akcyzy […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/10/Mazda-NSA-65x65.jpg)
![SAMOCHÓD SPROWADZONY Z USA – CZY JEST SIĘ CZEGO BAĆ? O używanych samochodach sprowadzanych w ramach prywatnego importu do Polski z USA […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/02/carVertical-auto-z-USA-65x65.jpg)
![OPEL: PREMIERA SPORTOWYCH MODELI ASTRA GSe I ASTRA SPORTS TOURER GSe Sportowa przyszłość Opla jest elektryczna: hybrydy plug‑in Astra GSe i Astra Sports […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2023/02/Opel-Astra-GSe-i-Astra-Sports-Tourer-GSe-65x65.jpg)
![TEST: JEEP AVENGER CZYLI MAŁY AMERYKANIN W EUROPEJSKIM WYDANIU Jeep Avenger przebojem wszedł na Europejskie rynki. W październiku łączna sprzedaż przekroczyła […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/01/Jeep-Avenger-test-65x65.jpg)
![TEST: JEEP RENEGADE – CZY WETERAN KLASY B-SUV WCIĄŻ MOŻE SIĘ PODOBAĆ? Renegade jest swoistym fenomenem marki Jeep. Produkowany, z niewielkimi zmianami, od 2014 […]](https://www.newsauto.pl/wp-content/uploads/2025/01/Jeep-Renegade-test-65x65.jpg)
