OMODA: PREMIERA MODELU OMODA 4 W WUHU

17 października w Wuhu zaprezentowano nowy model OMODA 4.

Pojazd oficjalnie przedstawiono podczas wydarzenia 2025 Chery International User Summit, które odbyło się w Chinach.


Zobacz także:

LEAPMOTOR: C10 PROMAX AWD WCHODZI NA POLSKI RYNEK
 

PREMIERY


 

Spotkanie zgromadziło blisko 3000 uczestników ze 100 państw, w tym przedstawicieli mediów i zespołów importerskich z całego świata, także z Polski. Duże zainteresowanie wzbudziła wersja OMODA 4 Ultra.

OMODA 4 – Enter Super Next

Nowy model zmienił nazwę z zapowiadanej wcześniej OMODA 3 na OMODA 4, co miało podkreślić jego pozycję w gamie marki i zostało pozytywnie przyjęte przez użytkowników. Samochód zaprezentowano pod hasłem Enter Super Next, odnoszącym się do kolejnej generacji pojazdów OMODA.

Stylistyka modelu bazuje na prostych liniach nadwozia i odniesieniach do świata nowoczesnych technologii, sci-fi i gamingu. Zwracają uwagę podwójne reflektory, ostre kształty karoserii oraz tylne światła w formie błyskawicy. Design skierowany jest do odbiorców poszukujących indywidualnego wyrazu w stylistyce samochodu.

Premiera sportowej wersji OMODA 4 Ultra

Podczas wydarzenia zaprezentowano także sportową odmianę OMODA 4 Ultra, wyróżniającą się agresywnym wyglądem. Wersja ta posiada spojler na klapie bagażnika, żółty lakier, zaciski hamulców w kolorze nadwozia i akcenty przypominające włókno węglowe. Zastosowano również przedni splitter, poprawiający aerodynamikę pojazdu.

Wnętrze utrzymano w tej samej konwencji – znajdują się tu wyprofilowane fotele z geometrycznymi przeszyciami, elementy imitujące włókno węglowe oraz trójramienna kierownica. Czerwone detale na tunelu środkowym nawiązują do stylistyki aut sportowych i e-sportowych.

Chery International User Summit 2025

Wydarzenie Chery International User Summit 2025, podczas którego pokazano OMODA 4 i OMODA 4 Ultra, trwało od 17 do 21 października. W spotkaniu uczestniczyło około 3000 osób z 100 krajów. Program obejmował panele dyskusyjne, prezentacje technologiczne i jazdy testowe najnowszych modeli marki, w tym OMODA 7 i JAECOO 8.

Podczas sesji otwierającej prezes firmy macierzystej OMODA & JAECOO, Yin Tongyue, podkreślił znaczenie idei „CO-CREATE – CO-DEFINE”, stanowiącej główny motyw wydarzenia. Jak zaznaczył, dzięki ośmiu globalnym centrom badawczo-rozwojowym, grupa ewoluuje z producenta samochodów w twórcę inteligentnego ekosystemu mobilności.

OMODA & JAECOO współpracuje z lokalnymi uczelniami i firmami, rozwijając produkty dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. Według danych producenta, od stycznia do września 2025 roku globalna sprzedaż przekroczyła 2 miliony pojazdów, a w Europie wzrosła dwukrotnie, osiągając poziom 145 000 sztuk.

Czytaj także: