300TU: ZAWODY KARTINGOWE INAUGURUJĄ SEZON

300 1_DSC_9611

Już 23 lutego na torze F1 Karting w Warszawie odbędzie się event klubu 300tu.pl – zrzeszającego użytkowników samochodów GT. Tak jak w roku ubiegłym pierwsze spotkanie będzie miało charakter stricte kartingowy.

Zanim przyjedzie klubowiczom rywalizować na najnowocześniejszym halowym torze w Polsce wszyscy spotkają się tego samego dnia w sali catheringowej, gdzie omówiony zostanie kalendarz tegorocznych imprez.


Zobacz także:
SPORT
KLUB 300TU


Przypomnijmy, iż już 6. kwietnia 300tu zorganizuje dla swoich klubowiczów kolejny event, tym razem na Automotodromie Brno w Czechach. Następne imprezy w kalendarzu to: 19 maja Lotnisko w Kamieniu Śląskim pod Opolem, 8-9 czerwca spotkanie we Wrocławiu i wyjazd do Kotliny Kłodzkiej. Natomiast na przełomie września i października kolumna polskich aut GT wyruszy do Włoch aby przejechać po niesamowitej przełęczy Stelvio. Meta tego eventu zorganizowana zostanie w Modenie, tak więc miejscu nieprzypadkowym, bo w tym regionie znajdują się fabryki takich marek jak Ferrari, Lamborghini czy Pagani.

Wracając do eventu kartingowego po spotkaniu organizacyjnym odbędzie się rywalizacja na torze. Do dyspozycji będą gokarty CRG Black-Flash o pojemności 270 cm3 i mocy 10 KM. W ubiegłym roku zmagania odbyły się w formie wyścigu długodystansowego teamów. W tym roku wszystko odbędzie się w formacie indywidualnym. Po warm up’ie rozegrane zostaną kwalifikacje z podziałem na Q1, Q2, a następnie wyścig finałowy B oraz A.

Wszystkich chętnych posiadaczy samochodów klasy GT zapraszamy do rejestracji w klubie na stronie www.300tu.pl/rejestracja, a następnie zarezerwowania sobie miejsca na evencie poprzez formularz: www.300tu.pl/karting.

300 2_F1 karting

DANE TECHNICZNE GOKARTÓW BLACK FLASH

* Silnik: 270 cm3
– moc: 10 KM;
– waga: 150 kg;
* Rama: stalowo-molibdenowa;
* Oś tylna: DIAM.30;
* Wentylowane tarcze hamulcowe;
* Hydrauliczny układ hamulcowy;
* Układ kierowniczy (Cardan);
* Kompozytowe elementy kolumny kierowniczej;
* Felgi aluminiowe;
* Regulowane pedały;
* Diodowe światło stopu;
* Tylne opony: 60/110-5 BRIDGESTONE;
* Przednie opony: 45/100-5 BRIDGESTONE;
* Osprzęt: Mikuni;
* Tłumik z podwójnym katalizatorem;
* Napęd łańcuchowy lub paskowy;
* System hamulcowy z systemem odcinającym gaz.

Foto: F1 Karting, 300tu.pl